Condoom blijft zitten in dame.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het laatste jaar heb ik al drie maal voorgehad dat de condoom in de dame bleef als ik terugtrok.
Vroeger gebeurde dit nooit.
Ik denk dat het door overmatig gebruik van glijmiddel is.
Nog iemand?
Kan ook leeftijds gebonden zijn. Bij mij wel in ieder geval. Ik vind het lekker om na het klaar komen nog even in de dame te blijven, zeker als zij bovenop zit. 30 jaar terug was 5 minuten geen probleem, nu -de 60 voorbij- moet ik echt mn best doen om nog 1 minuut stijf te blijven.

Ja kijk het liefst heb ik een condoom voor t pijpen en voor t neuken want soms gaat een dame zo tekeer dat ik denk ehhh zo blijft t condoom niet goed he. Maar tot op heden altijd goed gedaan (ff afkloppen). Soms neem ik ook een ongeopende durex pak mee van 12 condooms en dan zeg ik ook van lets do one for the blowjob and for the sex, en dan word ik wel vreemd aangekeken maar boeit me geen ene moer want ik hoef geen ziektes

Verkeerde maat en niet volledig afrollen zijn vaak een probleem daarbij.
Een keer gehad dat het condoom bleef hangen en toen was het condoom inderdaad te klein. De keer erop een maatje groter en totaal geen probleem.

Ik doe dit al 28 jaar en nog maar 3 keer meegemaakt 1ste keer mijn eigen schuld omdat ik al was gekomen en toch ben blijven doorgaan de 2de keer was het bij een dame die mij ook zag zitten en ik vermoed alle 2 te opgewonden maar 3 de keer totaal geen vermoeden . Ik zou zelf condooms meebrengen en experimenteren met verschillende grote.

Of effe de moeite doen om bij het terug trekken de condoom vast te houden ?
Daar is weer voordeel van de pasante dat die ook klein deel voorbij de penis gaat.
Maar je moet ze effe gewoon worden, ik wil geen andere meer.

Terug
Bovenaan Onderaan