Condoom om slappe lul

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kerel_37

Newbie
2
17/10/25
2
Hallo allemaal,

Afgelopen week ben ik 2x teleurgesteld in 2 verschillende mooie dames bij privéhuizen.

Het grootste probleem bij allebei was dat ze een condoom om mijn slappe lul deden en m dan stijd probeerden te pijpen. Mijn voorhuid zit dan nog over mn eikel en dan voel ik niet zoveel. Met fantasie en uitzicht word ik wel geil, maar waar normaal gesproken mn lul stijf wordt en mn eikel tevoorschijn komt, wordt dat nu tegengehouden omdat het condoom al tot de max zit. Gevolg: Slappe lul, terwijl ik best wel hard word normaal gesproken.

Daarbij komt dat de kans op scheuren toeneemt als een condoom niet goed zit.

Gebeurt dit vaker? Krijgen die meiden geen instructie? Ze kunnen m toch ff met de hand stijd maken, condoom erom en dan pijpen?

Het lijkt wel alsof ze elke vorm van direct contact met de penis willen vermijden. Dan zit je toch in het verkeerde vak. PZC hoeft niet, NZC ook niet, maar ff met de hand...

Hallo allemaal,

Afgelopen week ben ik 2x teleurgesteld in 2 verschillende mooie dames bij privéhuizen.

Het grootste probleem bij allebei was dat ze een condoom om mijn slappe lul deden en m dan stijd probeerden te pijpen. Mijn voorhuid zit dan nog over mn eikel en dan voel ik niet zoveel. Met fantasie en uitzicht word ik wel geil, maar waar normaal gesproken mn lul stijf wordt en mn eikel tevoorschijn komt, wordt dat nu tegengehouden omdat het condoom al tot de max zit. Gevolg: Slappe lul, terwijl ik best wel hard word normaal gesproken.

Gebeurt dit vaker? Krijgen die meiden geen instructie? Ze kunnen m toch ff met de hand stijd maken, condoom erom en dan pijpen?

Het lijkt wel alsof ze elke vorm van direct contact met de penis willen vermijden. Dan zit je toch in het verkeerde vak. PZC hoeft niet, NZC ook niet, maar ff met de hand...
Heb ik ook wel vaker meegemaakt zowel in privehuizen en prive ontvangst..

Goedemorgen .
misschien is het leuk om zo'n dame een beetje aan te sturen in de trend van.
Vooraf wordt er toch altijd even gewassen.
vraag dan meteen om een sopy handjob dan zal hij waarschijnlijk gelijk kneiter hard worden.
Het is beter om de regie een beetje in eigen hand te houden zodat je het meeste plezier beleefd.

Denk dat je pech hebt gehad met de DVP's of je bent niet verzorgd en schoon.
Bij mij komt er geen rubber omheen als ik een slappe heb.

Of hij staat al fier vooruit nog voordat ik me heb uitgekleed en gewassen of ik wordt ff lekker opgewarmd door de DVP met een lap dansje of met haar handjes om mijn jonge heer en ballen.

Ik weet niet hoe vaak dat gebeurd, maar ik denk wel dat ze weinig instructie krijgen. Dus, zelf uitleggen moet gewoon kunnen.

Je hebt inderdaad sekswerkers die zo bang zijn voor soa's dat ze nauwelijks iemand durven aanraken. Dan zit je misschien in het verkeerde vak. Het kan ook zijn dat ze een verkeerd beeld hebben van risico.

Dus, mijn advies, neem zelf iets meer initiatief door uit te leggen wat jij fijn vind.

In het huidige aanbod zitten héél véél dvp's die waarschijnlijk slechts één instructie gekregen hebben, en dat is hoe ze de ontvangen centen moeten overdragen aan de, om het met een deftig woord te zeggen, de verantwoordelijke.

Denk dat je pech hebt gehad met de DVP's of je bent niet verzorgd en schoon.
Bij mij komt er geen rubber omheen als ik een slappe heb.

Of hij staat al fier vooruit nog voordat ik me heb uitgekleed en gewassen of ik wordt ff lekker opgewarmd door de DVP met een lap dansje of met haar handjes om mijn jonge heer en ballen.
Geloof me, ik ben schoon. In dezelfde privéhuizen zijn er ook dames die het wel netjes doen. Het zijn met name de 20-ers die volgens mij denken dat ze je in 10m effe af kunnen werken ipv het halfuur te nemen.
Betere keuzes maken en zelf al je eikel ontbloten voor ze met jou aan het werk gaan en vooral... Het gewoon zeggen tegen hun ipv op een forum...
Ja, nou, dat probeerde ik dus, maar dat mag dan niet.

Van 1 dame mocht ik helemaal mn lul/condoom niet aanraken (ik snap echt niet waarom). Zij hield ook mijn lul vast bij het neuken en haar benen bij elkaar, waardoor ik maar een stukje naar binnen mocht (ik meet 19cm, maar er gingen er maar 4 de poes in). Zij had er overduidelijk geen zin in. En dat is prima, maar zeg dat dan, dan kies ik een andere dame.

De ander zei "Relax, you are not relaxed, I know what I am doing" op een geïrriteerde toon. Terwijl ze dat dus overduidelijk niet wist, want wie doet er nou een condoom om een slappe lul met de voorhuid over de eikel. Ik heb deze dame zelfs nog gevraagd of er even een nieuw condoom omheen mocht, uitgelegd dat ie niet goed zat, werd ze ook boos. Kon niet.

Ik heb ook wel eens een dame gehad waar het niet goed zat. Van haar mocht ik gewoon een nieuw condoom omdoen, geen probleem. En zij maakte m toen hard, ik condoom erom, zij kon precies zien hoe ik m omdeed, iedereen happy.

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik herken dit helemaal - volgens mij doen 80% van de dvp's dit hoor. Vooral bij de raambuurten gebeurt dit, maar bij een privehuis heb ik dit ook meegemaakt. En dan helemaal als je de borsten niet mag aanraken en niet aan dr vagina mag zitten terwijl je nagels schoon zijn, handen gewassen enzo.

Bij raamdames ja. Dat je eerst uitgebreid je piemel, je handen moet wassen, je mond moet spoelen. Dat je denkt, wow hier gaat heel wat gebeuren zo meteen.
En vervolgens gelijk condoom erom, en dan pijpen in zo'n positie dat je nergens aan kan zitten. :cry:

Ik ben dit al 29 jaar aan ´ t doen en dit is nu de nieuwe regel . Zeker bij nieuwe jonge dames . Vorige week nog meegemaakt na een paar minuten haalde ze hem er terug af en deed ze pzc . Ik kan me best amuseren zonder condoom facesitting ,tongzoenen, pussy sliding, pzc ,nipple play ,teasing, 69. Mijn vaste dames vragen na 25 minuten of we met of zonder intiem doen anders blijft het bij voorspel.

Het zijn met name de 20-ers die volgens mij denken dat ze je in 10m effe af kunnen werken ipv het halfuur te nemen.
Het heeft niets met leeftijd te maken, maar als ik je verhaal zo lees, lijkt het meer te maken te hebben met het segment waarin je zoekt. Deze dames lijken gericht op een snelle afhandeling, met zo min mogelijk intimiteit. Als je op zoek bent naar een warmere, persoonlijkere en intiemere ervaring, kun je overwegen om eens elders te kijken.

Trouwens, na pijpen met condoom is het belangrijk om altijd een nieuw condoom te gebruiken voordat jullie gaan neuken. Het hergebruiken van hetzelfde condoom is één van de oorzaken van dat het scheurt. Daar mogen ze niet moeilijk over doen.

Terug
Bovenaan Onderaan