Ik zal iets meer toelichten. Maar het komt er inderdaad op neer dat beide dames moeilijk deden tijdens de date.Want ze doen moeilijk als je er om vraagt, of concludeer je dit nu allemaal omdat ze het niet uit zichzelf doen.
Okay there is no such thing as 'goed oprekken van een condoom'. Volgens de instructies moet hij afgerold worden.
Enne, PZC en NZC hoeven niet, maar mogen wel van jou?Want dat is ook niet wat de norm zou moeten zijn hè?
In beide gevallen probeerde ik de dames uit te leggen dat het niet ging werken. Bij beide dames zeiden ze zoiets als 'relax I know what I am doing' en gingen ze gewoon door. Terwijl ze overduidelijk dus niet wisten hoe je een condoom om moet doen.
De eerste dame mocht ik een nieuw condoom van pakken. Toen gingen we neuken, kreeg ik weer een slappe omdat ze mij blokkeerde (hand om mn lul, benen half bij elkaar, mn eikel kwam net voorbij de schaamlip). Als je een lul van ong 19cm niet kan hebben (zo groot is dat nou ook weer niet lijkt mij), wat doe je dan in deze branche? En anders: breek de date dan af en laat een ander het overnemen. Even goede vrienden hoor. Toen maar gevraagd of ze me wou aftrekken en dat deed ze met 2 vingers ongeveer aan de basis van de penis. Tja, daar voel ik niks. Ik ben weggegaan. Hier wel van de gastvrouw aanbod gekregen voor een andere dame, maar ik moest weg. Ik st9nd echt versteld van het totale gebrek aan enige seksuele vaardigheid hier.
Ik heb de tweede dame zelf proberen te laten zien dat mijn voorhuid in het condoom over mijn eikel heen zat. Ze keek alsof ze helemaal niet wist dat er zoiets als een voorhuid bestond. Toen ik vroeg om een nieuw condoom, was het antwoord 'nee'. Ging ze me af proberen te trekken met dat condoom er nog omheen. Tja, toen ben ik maar opgestaan en weggelopen, want dat slaat echt nergens op. Gastvrouw kon niks voor me doen, zei ze.
"Enne, PZC en NZC hoeven niet, maar mogen wel van jou?
Wat bedoel je nu? PZC en NZC zijn idd niet de norm in sekswerk. Ik zou het niet OK vinden als een dame uit zichzelf besluit om dit te doen. Ik verwacht, net zoals het op de site bij privéhuizen staat, dat het pmc en nmc is. Als een klant vraag zc als extra en de dame levert dat, moeten ze allebei helemaal zelf weten. Maar dat is niet de standaard. Ik zou het iig niet willen.
Overigens, laatst bij een ander privéhuis geweest en nog even met de dame nagepraat. Zij schoot in de lach en begreep niet waarom je een condoom om een slappe lul zou doen.