Condoom om slappe lul

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kerel_37

Newbie
1
17/10/25
2
Hallo allemaal,

Afgelopen week ben ik 2x teleurgesteld in 2 verschillende mooie dames bij privéhuizen.

Het grootste probleem bij allebei was dat ze een condoom om mijn slappe lul deden en m dan stijd probeerden te pijpen. Mijn voorhuid zit dan nog over mn eikel en dan voel ik niet zoveel. Met fantasie en uitzicht word ik wel geil, maar waar normaal gesproken mn lul stijf wordt en mn eikel tevoorschijn komt, wordt dat nu tegengehouden omdat het condoom al tot de max zit. Gevolg: Slappe lul, terwijl ik best wel hard word normaal gesproken.

Daarbij komt dat de kans op scheuren toeneemt als een condoom niet goed zit.

Gebeurt dit vaker? Krijgen die meiden geen instructie? Ze kunnen m toch ff met de hand stijd maken, condoom erom en dan pijpen?

Het lijkt wel alsof ze elke vorm van direct contact met de penis willen vermijden. Dan zit je toch in het verkeerde vak. PZC hoeft niet, NZC ook niet, maar ff met de hand...

Hallo allemaal,

Afgelopen week ben ik 2x teleurgesteld in 2 verschillende mooie dames bij privéhuizen.

Het grootste probleem bij allebei was dat ze een condoom om mijn slappe lul deden en m dan stijd probeerden te pijpen. Mijn voorhuid zit dan nog over mn eikel en dan voel ik niet zoveel. Met fantasie en uitzicht word ik wel geil, maar waar normaal gesproken mn lul stijf wordt en mn eikel tevoorschijn komt, wordt dat nu tegengehouden omdat het condoom al tot de max zit. Gevolg: Slappe lul, terwijl ik best wel hard word normaal gesproken.

Daarbij komt dat de kans op scheuren toeneemt als een condoom niet goed zit.

Gebeurt dit vaker? Krijgen die meiden geen instructie? Ze kunnen m toch ff met de hand stijd maken, condoom erom en dan pijpen?

Het lijkt wel alsof ze elke vorm van direct contact met de penis willen vermijden. Dan zit je toch in het verkeerde vak. PZC hoeft niet, NZC ook niet, maar ff met de hand...
Heb ik ook wel vaker meegemaakt zowel in privehuizen en prive ontvangst..

Goedemorgen .
misschien is het leuk om zo'n dame een beetje aan te sturen in de trend van.
Vooraf wordt er toch altijd even gewassen.
vraag dan meteen om een sopy handjob dan zal hij waarschijnlijk gelijk kneiter hard worden.
Het is beter om de regie een beetje in eigen hand te houden zodat je het meeste plezier beleefd.

Denk dat je pech hebt gehad met de DVP's of je bent niet verzorgd en schoon.
Bij mij komt er geen rubber omheen als ik een slappe heb.

Of hij staat al fier vooruit nog voordat ik me heb uitgekleed en gewassen of ik wordt ff lekker opgewarmd door de DVP met een lap dansje of met haar handjes om mijn jonge heer en ballen.

Ik weet niet hoe vaak dat gebeurd, maar ik denk wel dat ze weinig instructie krijgen. Dus, zelf uitleggen moet gewoon kunnen.

Je hebt inderdaad sekswerkers die zo bang zijn voor soa's dat ze nauwelijks iemand durven aanraken. Dan zit je misschien in het verkeerde vak. Het kan ook zijn dat ze een verkeerd beeld hebben van risico.

Dus, mijn advies, neem zelf iets meer initiatief door uit te leggen wat jij fijn vind.

In het huidige aanbod zitten héél véél dvp's die waarschijnlijk slechts één instructie gekregen hebben, en dat is hoe ze de ontvangen centen moeten overdragen aan de, om het met een deftig woord te zeggen, de verantwoordelijke.

Terug
Bovenaan Onderaan