Recensie Conny, Den Bosch 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Iliasdegekste

Wandelaar
38
28/01/23
4
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/2556698-conny
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Conny langs geweest is Den bosch. Haar een appje gestuurd en half uur later kreeg ik al een bericht terug, ze stuurde dat ik gelijk kon langskomen.
Snel de auto gepakt en naar den bosch gekachelt bij aankomst op een redelijke discrete plek gaf ze mij het nummer van haar 'huisje' en naar binnen. Ze ontving me in een leuk lingerie setje , huis was vrijwel leeg stonden wat spullen op de keuken een matras op de grond gegooid en dat was het wel zoon beetje.. bij binnenkomst geld overhandigd ( ging voor een half uur )
Waarna ik me ging uitkleden en naar de badkamer ging ze de genots knots wassen.
Daarna op het matras geploft en heeft ze me heerlijk 10 minuten gepijpt ( met condoom) pijpen zonder condoom staat bij de mogelijkheden maar heb hier zelf niet om gevraagd! Na 10 minuten ging ze bovenop me zitten en had ik goed uitzicht op haar Borsten ( D ) na enkele minuten mij bereden te hebben kwam ik klaar condoom
Eraf , pielemuis weer onder de kraan wassen en weer op matras gedoken. Gaf ze me een korte massage van 5 minuten niet geweldig maar ook niet slecht. Daarna begon ze me weer te pijpen maar den pielemuis liet me in de steek. Ze besloot me nog even te masseren bij den pielemuis en daarna hebben we afgerondt. Al met al een leuke ervaring met Conny , niet geweldig maar ook niet slecht voor de prijs. Van plan om wel nog een keer terug te gaan mits ze nog even in Den Bosch is.

Ps. Conny spreekt heel weinig en slecht Engels en is een Spaanse en praat ook vaak Spaans tegen je.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan