Controle tijdens de daad

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rocketman

Vaste klant
139
01/02/22
43
5
Iemand ervaring met controle/politie tijdens het bezoek?
Kunnen jullie erbij vermelden of de ervaring in Belgie of Nederland was?
Wat gebeurt er zoal en wat voor vragen worden er gesteld?
Zijn er nog verdere gevolgen voor de bezoeker?
Nemen ze een kopie van de ID/GSMnr?
 
Heb ik eens meegemaakt tijdens een afspraak in rendez-vous hotel in West-Vlaanderen waar ik nog steeds ontvang.
Er werd hard en aandringend op de deur geklopt, "politie, doe de deur open!" was het antwoord toen ik vroeg wat er aan de hand was.
We kregen wel, na aandringen van mij, even de tijd om ons kleren aan te trekken (en mondmaskers op te zetten! :cool:).
Ze vroegen naar een ID-kaart van zowel mijzelf als van mijn klant, die moest het in zijn wagen halen en werd door een agent vergezeld. De identiteiten werden genoteerd, maar er werd geen kopie gemaakt.
Ze vroegen ook naar ons "relatie", daar heb ik eerlijk op geantwoord: sekswerker en klant. Op dat gebied ben ik volledig in orde met mijn statuut als zelfstandige, mijn ontvangsten worden netjes aangegeven.
Vanaf dan werden ze een stuk vriendelijker en rustiger, voor mijn klant en voor mij waren er geen gevolgen van de controle. Mijn spullen, valies, tas, handtas werden niet doorzocht (wat ik wel had verwacht).
Drie andere dames die toen ook in het gebouw aanwezig waren heb ik echter nooit meer teruggezien! Het waren nochtans Vlaamse dames, dus niet illegaal in het land.
 
Niet direct een controle... maar.
Was jaren geleden in het prestigieuze White Swan hotel in Guanghzou. Beneden in een van de balrooms was er een dans-show met meisjes (kwamen ook aan je tafel zitten). Maar tijdens het naar beneden gaan merkte ik dat er een politieagent stond op elke gang! (prostitutie was verboden in China).
Dus... maar alleen terug gegaan naar m'n kamer gegaan! Haha!
 
Heb ik eens meegemaakt tijdens een afspraak in rendez-vous hotel in West-Vlaanderen waar ik nog steeds ontvang.
Er werd hard en aandringend op de deur geklopt, "politie, doe de deur open!" was het antwoord toen ik vroeg wat er aan de hand was.
We kregen wel, na aandringen van mij, even de tijd om ons kleren aan te trekken (en mondmaskers op te zetten! :cool:).
Ze vroegen naar een ID-kaart van zowel mijzelf als van mijn klant, die moest het in zijn wagen halen en werd door een agent vergezeld. De identiteiten werden genoteerd, maar er werd geen kopie gemaakt.
Ze vroegen ook naar ons "relatie", daar heb ik eerlijk op geantwoord: sekswerker en klant. Op dat gebied ben ik volledig in orde met mijn statuut als zelfstandige, mijn ontvangsten worden netjes aangegeven.
Vanaf dan werden ze een stuk vriendelijker en rustiger, voor mijn klant en voor mij waren er geen gevolgen van de controle. Mijn spullen, valies, tas, handtas werden niet doorzocht (wat ik wel had verwacht).
Drie andere dames die toen ook in het gebouw aanwezig waren heb ik echter nooit meer teruggezien! Het waren nochtans Vlaamse dames, dus niet illegaal in het land.
Is sekswerk in België wel beschouwd als niet per se legaal maar ook niet strafbaar (niet illegaal)? Of was de handhaving gericht op de opsporing van sekswerkers die gedwongen werken?
 
Volgens mij is het zowel in België een gedoogbeleid. In Nederland kun je jezelf wel later registreren bij de KVK maar dat is puur om alles in de gaten te houden ivm gedwongen prostitutie. Tevens weten ze waar iedereen zich bevind. Of heb ik dat mis?
 
Ooit tijdens een gangbang in Beek & Donk. De meiden moesten een voor een naar een aparte kamer waar ze ondervraagd werden. De heren werden niet gecontroleerd / bevraagd. Vragen zouden volgens de meiden gaan over of ze dit werk vrijwillig deden, enzovoort. Ik vond het een goede zaak dat de politie het controleerde. Meiden die gedwongen worden, kunnen op die manier hopelijk ontsnappen. Meiden die het vrijwillig doen en legaal, hebben niks te vrezen. Het was niet verborgen of geheim, alles legaal en goed georganiseerd. Als club, dame, organisator én klant dien je daar naar mijn mening blij mee te zijn als er een controle is. Doordat ze de meiden een voor een ondervroegen, waren er altijd genoeg meiden om continu plezier te hebben.
 
In een Duitse saunaclub al wel eens een controle gehad. Dat doen ze dan wel grondig, zoals je kan verwachten. Ze gaan alle kamers af en kijken of er wel een condoom gebruikt wordt, daar dit bij wet verplicht is (ook oraal overigens). Zondig je hier tegen, dan zul je wel een flink probleem hebben en zal dit mogelijk je duurste prostitutiebezoek geweest zijn. Zo'n boete zou geen lachertje zijn.

Vervolgens worden dames en heren gescheiden. De dames krijgen nog wat extra controles, met name van hun hoerenpas. De heren worden eigenlijk met rust gelaten en kunnen ondertussen van de clubfaciliteiten genieten. Sauna nemen, hapje eten, glaasje drinken, ... Daarnaast kan ook de club zelf nog gecontroleerd worden. Denk dan aan zwartwerk, veiligheid (zo ook een werkende alarmknop in elke kamer), hygiëne vereisten voor keuken, sauna, jacuzzi en zwembad, ...

Eens dit dan voorbij is kan het feestje verdergaan. De duurtijd van de controle hangt af van wat ze allemaal controleren, soms zijn het enkel de hoerenpassen van de dames.
 
@Luna , zoals de vorige reacties al aangeven, prostitutie bevindt zich in België in een grijze zone. Het is noch verboden, noch toegestaan :rolleyes:
In de praktijk gaan de controles over mensenhandel, als je in een privéhuis met een arbeidscontract werkt (als masseuse of serveuse ingeschreven) is alles in orde, idem als je zelfstandig bent met een handelsregister- en Btw-nummer.
De dames die ineens verdwenen waren actief "voor iemand" volgens eigen zeggen, zonder contract of enige vorm van sociaal bescherming (in het zwart dus).
De man voor wie ze werkten was de persoon waar de politie naar op zoek was tijdens die inval, heb ik achteraf uit betrouwbare bron vernomen.
 
In een Duitse saunaclub al wel eens een controle gehad. Dat doen ze dan wel grondig, zoals je kan verwachten. Ze gaan alle kamers af en kijken of er wel een condoom gebruikt wordt, daar dit bij wet verplicht is (ook oraal overigens). Zondig je hier tegen, dan zul je wel een flink probleem hebben en zal dit mogelijk je duurste prostitutiebezoek geweest zijn. Zo'n boete zou geen lachertje zijn.
Hoe "betrappen" ze de dames en klanten op onbeschermd (laten) pijpen? Trekken ze plots de deur van de kamer open en als je net op dat moment je snikkel onbeschermd in haar mondje hebt, dan ben je de lul? Zodra ze aankloppen, laat elke DVP de lul uit haar mondje / kutje ontsnappen en zegt dan "binnen!" (of juist niet). Maar dan is het geen heterdaadje. Dat kan toch alleen als ze zomaar de deur open trekken? Weet je ook te vertellen hoe dat onderdeel van de controle ging, Driepikkel? Ik ben namelijk wel benieuwd.

En dat er geen onbeschermde sex mag zijn in Duitsland, heb ik ook gehoord. Wel vreemd dat ze daar nog altijd AO-feestjes organiseren. Dus ook neuken zonder condoom en klaarkomen in mond en kutje (creampie). Ik vind dat maar vreemd: als je je laat pijpen zonder condoom krijg je een vette boete, maar tijdens zulke feestjes waar men openlijk mee adverteert, gebeurt nog veel meer en dat blijft dan onbestraft / daar wordt niet gecontroleerd.
 
Ik was een keer in Frankfurt in het Bahnhofsviertel bezig. Op weg er naar toe zag ik overal al veel politie in busjes enz. Maar er was toen een hoge terreurdreiging dus dacht ik er niets bij. Toen ik klaar was, op weg terug naar het hotel (vlakbij) waren alle straten afgezet en iedereen moest zijn id laten zien. Op de vraag wat ik daar aan het doen was zei ik tegen de jonge agente waarheidsgetrouw: "Ich war bei einer Prostituierten und habe sie in alle Löcher gefickt". Zij moest er even blozen, keek naar mijn id kaart en heeft me laten gaan.

Dus: zoals we het voeger geleerd hebben: spreek altijd de waarheid.
 
Laatst bewerkt:
Hoe "betrappen" ze de dames en klanten op onbeschermd (laten) pijpen? Trekken ze plots de deur van de kamer open en als je net op dat moment je snikkel onbeschermd in haar mondje hebt, dan ben je de lul? Zodra ze aankloppen, laat elke DVP de lul uit haar mondje / kutje ontsnappen en zegt dan "binnen!" (of juist niet). Maar dan is het geen heterdaadje. Dat kan toch alleen als ze zomaar de deur open trekken? Weet je ook te vertellen hoe dat onderdeel van de controle ging, Driepikkel? Ik ben namelijk wel benieuwd.

Ze trekken wel degelijk zonder aankloppen de deur open en komen met een mannelijke en een vrouwelijke beambte de kamer binnen. Eigenlijk ging dat nog beleefd en vlotjes. Ze kijken of er een rubbertje in het spel is en je mag je dan bij de rest van de heren in de bar, restaurant of saunagedeelte bewegen. De dame mag dan de andere dames vervoegen voor de hoerenpas controle.

Sindsdien heb ik wel gemerkt dat in sommige clubs de deuren langs binnenuit op slot kunnen gedaan worden, wat al iets privacy vriendelijker is.

Ook al eens zo'n controle gehad toen ik niet op de kamer was. Toen zag ik een dame richting de kamers lopen om haar collega's te verwittigen.

Dit was telkens op een weekdag. Ik vermoed dat dit minder in het weekend voorkomt. Dan moeten al die beambten weekendwerk doen met bijhorende vergoeding. En door de hogere bezoekersaantallen zal er meer frictie zijn.
 
Wel eens aangehouden toen ik een DVP terugbracht naar een camping op Voorne Putten, maakte deel uit van een grootschalig onderzoek naar een pooier of die de meisjes dwong. Was midden in de nacht. Verder niks van gekomen , dame was jaar of 24 dus verder geen probleem.
Ook een keer betrapt door de jachtopziener tijdens een cardate maar die bekeuren niet.
 
Terwijl ik bij n dvp op bed zat in duisburg in haus 57 stond er twee agenten in burger aan de kamerdeur met het verzoek id te laten zien. Had ze niet. Ze pakte haar spullen en vertrok. Mijn gegevens werden opgeschreven en er werd gezegd dat er niets mis was met een puffbezoek.
 
Ze trekken wel degelijk zonder aankloppen de deur open en komen met een mannelijke en een vrouwelijke beambte de kamer binnen. Eigenlijk ging dat nog beleefd en vlotjes. Ze kijken of er een rubbertje in het spel is en je mag je dan bij de rest van de heren in de bar, restaurant of saunagedeelte bewegen. De dame mag dan de andere dames vervoegen voor de hoerenpas controle.

Sindsdien heb ik wel gemerkt dat in sommige clubs de deuren langs binnenuit op slot kunnen gedaan worden, wat al iets privacy vriendelijker is.

Ook al eens zo'n controle gehad toen ik niet op de kamer was. Toen zag ik een dame richting de kamers lopen om haar collega's te verwittigen.

Dit was telkens op een weekdag. Ik vermoed dat dit minder in het weekend voorkomt. Dan moeten al die beambten weekendwerk doen met bijhorende vergoeding. En door de hogere bezoekersaantallen zal er meer frictie zijn.
Oei, moet er niet aan denken dat oom en tante agent plots in de kamer staat terwijl ik net lekker lig te neuken. Maar het gaat dus werkelijk zo. Daar schrik ik toch wel een beetje van. Ben je net 5 minuten bezig, mag je terug naar de bar. Vraag me af hoe het dan gaat met betalen van het meisje. Naar rato? Of volle mep als je eenmaal in haar bent geweest? Wie zal het zeggen.......

In het weekend houdt de politie zich bezig met voetbalhooligans. Door de week met neukhooligans. ;)
 
Ik heb hiermee geluk gehad. Had een leuke dame bezocht in een luxe appartement. Daar werkten meedere dames.
De volgende dag zag ik op het nieuws dat de politie daar een inval had gedaan. De telefoons werden in beslag genomen en klanten zouden
door de politie benaderd worden. Maar ik hoorde gelukkig niks. 🥴
 
Laatst bewerkt:
Geen controle maar wel een keer een politie inval met een A.T. met getrokken wapens en bivakmutsen op.

Ze zochten haar "vriend" en zagen als snel dat ik dat niet was aangezien ik geen Noord Afrikaans uiterlijk heb.

Was de eerste keer dat ik een Marokkaanse dame bezocht thuis, de keer daarna vond ik t door dat voorval ineens super spannend en was ik nerveus 😂




Wel apart hoor als je tijdens doggystyle niet het bed tegen de muur hoort rammen maar de deur open geramd hoort worden.
De dame bood me de volgende dag wel netjes aan de date af te maken of mn geld terug te geven, dat heb ik beide niet gedaan. Zij kon er ook niet veel aan doen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan