Heb ik eens meegemaakt tijdens een afspraak in rendez-vous hotel in West-Vlaanderen waar ik nog steeds ontvang.
Er werd hard en aandringend op de deur geklopt, "politie, doe de deur open!" was het antwoord toen ik vroeg wat er aan de hand was.
We kregen wel, na aandringen van mij, even de tijd om ons kleren aan te trekken (en mondmaskers op te zetten!
).
Ze vroegen naar een ID-kaart van zowel mijzelf als van mijn klant, die moest het in zijn wagen halen en werd door een agent vergezeld. De identiteiten werden genoteerd, maar er werd geen kopie gemaakt.
Ze vroegen ook naar ons "relatie", daar heb ik eerlijk op geantwoord: sekswerker en klant. Op dat gebied ben ik volledig in orde met mijn statuut als zelfstandige, mijn ontvangsten worden netjes aangegeven.
Vanaf dan werden ze een stuk vriendelijker en rustiger, voor mijn klant en voor mij waren er geen gevolgen van de controle. Mijn spullen, valies, tas, handtas werden niet doorzocht (wat ik wel had verwacht).
Drie andere dames die toen ook in het gebouw aanwezig waren heb ik echter nooit meer teruggezien! Het waren nochtans Vlaamse dames, dus niet illegaal in het land.