WHEM Cora, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu in Wageningen.
Haar wa gestuurd en stuurde me geijk overzicht met prijzen en mogelijkheden en de straatnaam
Ik gaf aan naar haar toe te komen.
Op locatie aangekomen na een uurtje rijden aangeven dat ik in de straat was reageerde ze eerst niet.
Wa bellen en wordt niet opgenomen. Via wa bericht terug of ik eerst een afspraak wil maken ? Heb ik toch gedaan ?
Op de vraag of ik nu niet kon kreeg ik het antwoord over 2,5 uur.
Toen opnieuw even kijken op kinky en zag ik een andere Aziatische dame daar in de buurt.
Blijkt na berichtje te sturen die dicht beantwoord werd in dezelfde straat te zitten en met de zelfde prijzen en mogelijkheden maar geeft aan niet direct beschikbaar te zijn.
Helaas dus geen afspraak kunnen maken voor dat moment.
 
Toevallig net bij deze dame geweest in eindhoven . Klein maar schoon kamertje met 1 persoonsbed. Ze Heeft wat weg van de foto maar oogt ouder in het echt. Ze spreekt gebrekkig engels maar wel spaans.

Doet niet of nauwlijks tongzoenen wat ze wel aangeeft. Korte pijpbeurt gehad wilde al snel sex ik ben overgegaan tot haar te beffen en wow wat werd ze ineens wild ze kwam schokkend klaar met flink wat vocht. Ze wilde dat ik haar neukte ik zei nee nee condoom eerst (had ook betaald voor met condoom) maar ze wilde eigenlijk graag zonder maar heb bedankt daarvoor. Daarna verschillende posities haar gepakt wat echt heerlijk was. Daarna klaar gekomen over der kont.

Uiteindelijk toch een leuke date geweest met de dame
 
Terug
Bovenaan Onderaan