Recensie Corina, Massagerie 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mathias

Newbie
16
19/12/22
6
4
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/laat-je-verwennen-jij-heb-het-verdiend.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vorige week nog eens op goed geluk naar de Massagerie geweest. Mijn oog viel op Corina. Een slanke dame, met prachtig lichaam, maar wel té grote, fake, borsten. Een vriendelijke glimlach deed me het beste verhopen. De massage op de buik was 'standaard' zonder meer. Nauwlijks wat teasing of een hand die tussen mijn billen verdwaalde. Na het omdraaien, deed de aanblik van haar lichaam, mij wel opwarmen. Toen ze dat zag, kwam al snel het voorstel voor wat extra, maar 150€ extra vind ik er toch wel over... Na een eerste njet van mijn kant, daalde dat plots naar 100€, maar eerlijk gezet, voelde ik me toen al helemaal gefopt. Mijn 2de njet, deed bij haar de sfeer helemaal zakken en wat volgde was dan ook een zeer standaard handjob, die wat haar betrof, niet snel genoeg gedaan kon zijn. Van haar intiem aanraken of zoenen, was al helemaal geen sprake.
Ik heb al veel beter ervaren in de Massagerie met andere dames, maar dit was dus geen voltreffer. Een volgende keer zal zeker niet met Corina zijn...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan