- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 80
Twee weken geleden weer in de val getrapt van de editor van deze zaak. Op basis van de foto's een afspraak ingepland. Vol verwachting zat ik in de ruimte om te worden opgehaald en daar kwam ze aan, een dame die bij lange na niet op de foto's leek. Ook nog lekker charmant op badslippers met sokken. Na de eerste teleurstelling volgde alweer de 2, meteen een condoom om een penis doen die nog in slaapstand is. En de dikte van het condoom was ook enorm en was hij nog rood ook, dus het zag er een beetje uit als de neus van clown Bassie. Nou je kan er dan van alles mee doen maar hard worden gaat dan bijna niet meer. Wellicht met haar grote voorgevel spelen echter werd dat ook niet geapprecieerd. Nou hoe kan ik er dan een geslaagd eind aan maken, zij op haar rug liggen mijn half harde lul in haar gestoken maar dat zette ook geen zoden aan de dijk. Ik haal m eruit en vraag of ik over haar borsten mag komen, eerst nee en daarna voor €50,- hiervoor bedankt, en ben maar gestopt. Ff wassen en bij het wasbakje aankleden en snel weer weg.