Crash na een top date

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

WIngman

Newbie
19
20/06/25
22
8
(disclaimer) Deze post is deels "therapeutisch" want waar kan je het anders kwijt dan bij een groep mensen die dezelfde activiteiten delen.

Ik had eerder deze week een echte top date en ben sindsdien erg moody - zo erg dat ik het niet voor mn partner kan verbergen.

Langs de ene kant wil ik zo veel mogelijk het moment terug ervaren in m'n gedachten, maar langs de andere kant ook weer liefst zo snel mogelijk vergeten - de dagelijkse sleur met was, plas, en werk staan immers in schril contrast met wat ik als écht genieten heb ervaren.

Nog andere wandelaars in deze situatie? Hoe gaan jullie d'r mee om?

(disclaimer) Deze post is deels "therapeutisch" want waar kan je het anders kwijt dan bij een groep mensen die dezelfde activiteiten delen.

Ik had eerder deze week een echte top date en ben sindsdien erg moody - zo erg dat ik het niet voor mn partner kan verbergen.

Langs de ene kant wil ik zo veel mogelijk het moment terug ervaren in m'n gedachten, maar langs de andere kant ook weer liefst zo snel mogelijk vergeten - de dagelijkse sleur met was, plas, en werk staan immers in schril contrast met wat ik als écht genieten heb ervaren.

Nog andere wandelaars in deze situatie? Hoe gaan jullie d'r mee om?
Persoonlijk loop ik net erg gelukkig en ontladen na een topdate.
Maar om je toch te helpen, na enkele bezoeken zwakt dat gevoel af en merk je dat ze een draaiboek uitoefenen en dergelijke meer.
Trouwens gevoelens zijn wat ze zijn, kijk als een observator naar jouw eigen gevoelens en probeer eruit te halen welke les je hieruit wil trekken.

Ja dat ken ik wel, hoewel ik het niet zozeer moody als wel melancholisch zou noemen. Het is denk ik FOMO - het idee "beter dan dat wordt het nooit meer, wat is het punt nog". Wordt wel beter met meer ervaring merk ik, want hoe geil en fantastisch iets ook was, er komen nog meer van dat soort momenten. Maar daarvoor moet je eerst regelmatig terug unieke en mind blowing ervaringen hebben. Chin up, het verlangen naar terug naar dat moment te gaan slijt na een paar weken en wordt vervangen door een testosterongedreven zoektocht naar de volgende keer. En zo kom je terecht in dat andere topic over "wanneer ben je verslaafd' :)

Ik ben vrij makkelijk in "de knop omzetten"

Tijdens een afspraak (echt goede afspraak) is het echt een topdate en komt het fijne (verliefde) gevoel vanzelf, en dat zie ik als topdame als ze dat voor elkaar krijgt.

Zodra de tijd erop zit, en ik de deur achter mijn dichttrek, dan geeft die "klik" van het dichtklikken van de deur meteen weer het besef dat de realiteit weer het dagelijkse leven betreft.

Alleen op die manier blijf je niet onnodig lang hangen in een mooie illusie / mooie ervaring

Terug
Bovenaan Onderaan