Algemeen Cream Party EC Arnhem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

orgasmast

Wandelaar
26
25/04/22
24
1
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Dinsdag 13 mei was de eerste gangbang in EC Arnhem met de in Duitsland iets meer bekende Cream-Party organisatie. EC Amersfoort/Arnhem had een samenwerking met Isaura maar die samenwerking is abrupt stopgezet. De advertentie beloofde 3 dames, frisdrank, condooms, deelnemende stellen en safe sex want dat is het beleid van EC. Dat de combinatie cream party en safe sex tot verwarring kan leiden daar kom is zo op terug. Het feestje zou van 12 tot 17 uur duren. Nu is Arnhem voor mij best een eind reizen maar mijn nieuwsgierigheid naar Carmen Joy en het vooruitzicht op wat deelnemende stellen trokken me over de streep.

Half een was ik ter plekke en zoals altijd bij EC is het personeel super aardig, hulpvaardig en leggen ze alles keurig uit. Prima start. Betalen, handoek mee en hup naar boven. Snel omkleden, douchen en richting de kreungeluiden. Met een snelle headcount telde ik een stuk of 25 heren wat op zich prima is. Er waren opvallend veel Duitse heren. Helaas waren er maar twee van de drie dames aanwezig. Chantal was er blijkbaar niet. Hier is verder niet over gecommuniceerd, althans niet naar mij toe. Maar goed, er was aktie en de dames hadden er zin in. Carmen Joy is echt een plaatje om te zien. Mega strakke dame en prettig in de omgang. De andere dame GBweib is duits maar ook goed aktief. De dames waren duidelijk al bekend met de meeste duitse heren die de parties in Duitsland blijkbaar al regelmatig bezoeken. En die parties zijn bare en hier dus niet. Enkele duitse heren vonden dat het hier ook wel 'ohne gummi' kon. Hier werd niet echt bezwaar tegen gemaakt en dat was voor mij toch wel even een afknapper. Dan de condooms. Dat waren van die knalrode naar aardbeien ruikende exemplaren. Niet echt libido verhogend bij mij maar ok het is niet anders. Deelnemende stellen heb ik in de tijd dat ik er was niet mogen begroeten. Misschien dat ze er aan het eind van de middag wel waren maar toen was ik al weg.

Wie er wel aanschoof op een gegeven moment was een cross-dresser (hopelijk benoem ik 'm zo goed) die zich aan niemand opdrong (keurig) maar op verzoek wel hand en pijpdiensten verleende. Prima, iedereen is welkom en ik respecteer alles wat er gebeurt, maar op mijn libido had het wederom geen goede uitwerking. Ieder zijn ding. Verder waren de pauzes in mijn ogen nogal lang. De dames waren regelmatig langere tijd zoek en dan stonden er zo een 20 man een beetje voor zich uit te staren. Op een gegeven moment was ik er wel klaar mee en heb ik mijn lading in het mondje van Carmen gedeponeerd (wat dan wel weer echt fantastisch was) en ben ik vertrokken. Lange reis naar huis.
Samengevat:
- Hulde voor de cross-dresser die zich heel bescheiden opstelde en niemand ongewenst lastig viel. Als het je ding is, ga je gang.
- afgeknapt op de lange pauzes, bare en de niet helemaal nagekomen beloftes qua aantal dames en stellen
- Carmen is echt wel heel lekker

Zou ik er de volgende keer weer de reis voor maken? Nee waarschijnlijk niet maar als ze naar EC amersfoort komen heroverweeg ik die beslissing zeker.

Terug
Bovenaan Onderaan