Cream partys

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, spontanere vrouwen die oprecht genieten! In tegenstelling tot pure geld neukertjes. Dat verschil zie en merk je meteen! Enkelen worden er betaald, maar er komen veel koppels waarvan de vrouw een milf / nymphomane is.
Bij de CP dames gaat het om de centen. Gewoon cashen.
Onzin. Carmen is een plaatje en een toppertje en heeft duidelijk van haar hobby haar beroep gemaakt. "Jij hebt het mooiste beroep van de wereld" liet ik haar onlangs nog weten nadat ze met zichtbaar plezier een van haar adembenemende want oprechte "kom maar op met dat zaad" CIM groepsessies onderging want WAUW, wat had ik graag in haar schoenen gestaan. Dat ze foto's maakt van het resultaat en dagelijks foto's en filmpjes deelt van oa een ongekend geile (want duidelijk met plezier genoten) cumswap met een andere liefhebster (waar alleen het voormalige buitenklasse duo Dominiq en Dian aan kon tippen) zegt ook veel over deze verrukkelijke dame.

Onzin. Carmen is een plaatje en een toppertje en heeft duidelijk van haar hobby haar beroep gemaakt. "Jij hebt het mooiste beroep van de wereld" liet ik haar onlangs nog weten nadat ze met zichtbaar plezier een van haar adembenemende want oprechte "kom maar op met dat zaad" CIM groepsessies onderging want WAUW, wat had ik graag in haar schoenen gestaan. Dat ze foto's maakt van het resultaat en dagelijks foto's en filmpjes deelt van oa een ongekend geile (want duidelijk met plezier genoten) cumswap met een andere liefhebster (waar alleen het voormalige buitenklasse duo Dominiq en Dian aan kon tippen) zegt ook veel over deze verrukkelijke dame.
Precies! Die Tim No Fun is gewoon een zuurpruim die zo nodig in dit topic zijn gal wil spuwen. Get a life!
Carmen is een schatje! Waar vind je zo'n sympathieke, knappe en mega geile dame die je, samen met andere meiden en onbeperkt drinken aan de bar, zomaar mag neuken voor een klein prijsje?
@ Yuma-uschi: waar vind je die foto's en filmpjes? DM wordt zeer gewaardeerd!

15 juli was het weer feest in Gelsenkirchen.
Line up: Marie Skyler, Miss Loly, Carmen en Morgan XX.
Ik arriveerde om 1230 en toen was de rij al aardig opgelost.
Binnen bleek Marie nergens te bekennen en die is bij mijn weten ook niet meer gekomen. Wel 50 of 60 kerels, dus het was weer druk met slechts 3 dames.
Carmen weer op de bank in de disco, naast Morgan. Maar Morgan bleek alleen te neuken met condoom. Afknapper op een bare - feestje!
Bij Miss Loly was er niet doorheen te komen, dus langzaam richting Carmen geschuifeld. Weer hetzelfde standje waarbij je half gehurkt staat te neuken.
Dat hou je niet lang vol, maar ik kwam ook vrij snel en mocht Carmen weer in haar mond spuiten. Mmm, het blijft een geil ding!
Wat rondgelopen en gekeken, en aan de bar gezeten tot ik weer klaar was voor de tweede ronde.
Uiteindelijk maar in de rij gaan staan bij Miss Loly die voortdurend omringd was door een horde kerels. Toen ik eindelijk samen met een medebanger lekker door haar gepijpt werd riep ze peepee machen en verdween. Shit!
Na de pauze dus weer opnieuw in de rij waar flink gedrongen werd af en toe.
Tot ik dan eindelijk een plekje op de bank wist te bemachtigen waar ik haar doggy kon nemen. Na een tijdje stoten in haar lekkere natte kut klaargekomen.
Opnieuw weer wat rondgehangen om de tijd te doden.
Boven bleek Morgan actief maar het was niet heel druk bij haar. Toch maar even met condoom geneukt, maar snel gestopt. Hier kom ik niet voor. Dus me een weg gebaand tussen de kapotjes door en niet meer terug geweest.
Ondertussen waren er een paar stellen gearriveerd. Een stevige grote vrouw met (denk ik) haar man, en het stelletje van vorige keer toen ik er was, waarbij zij zich liet neuken met haar vriendje er naast. Maar na 1 sessie heb ik haar niet meer gezien, jammer.
Toen, als volledige verrassing kwam een vrij jong ding met krullend zwart haar de zaal in en ging midden op de dansvloer staan. Ze bleek Klara te heten en dit was haar tweede gangbang zij ze.
Nou, dat heeft ze geweten. Na wat gefriemel op de dansvloer vertrok ze naar de bank waar ze al snel volop werd geneukt. Lucky me kwam ook aan de beurt en ik kon haar doggy nemen. Ah, wat voelde dat lekker!
Deze keer kon ik wat langer doorneuken want ik was al 2 keer klaargekomen.
Ze kreunde lekker en na een tijdje diep in haar klaargekomen. Toppertje!
Al met al was het naar mijn smaak te druk. 95% van de tijd sta je te wachten of te dringen om aan de beurt te komen.
Aan de andere kant: voor E 130 heb ik 3 mooie meiden geneukt.
Je zou dus kunnen zeggen dat de prijs/kwaliteit verhouding goed is.
Maar ik zou liever meer betalen als er dan ook minder bezoekers zijn.
Het is gewoon veel relaxter en geiler om in alle rust met een stuk of 5 kerels een 1 vrouw te verwennen dan in een kluwen mannenvlees.

Terug
Bovenaan Onderaan