Ik voel me niet meer veilig. Tijd geleden werd ik aangesproken in Adam West of ik een Jood was. Een Marokkaanse meneer vroeg dat. Werd geintimideerd. Voorts laatst bij een straat die ik laatst overstak . Auto slaat af en ik liep rechtdoor. Rechtdoorgaand verkeer heeft voorrang , ook voetganger . Ik zei vriendelijk tegen hem dat ik voorrang had. Hij gaat toch tekeer met kanker dit en kanker dat. Ook een Marokkaanse meneer. En een meneer die ik aankeek omdat hij zijn gezicht helemaal bedekt had . Zag alleen ogen. Keek hem aan hij begint ook met een scheldkanonade. Drie incidenten in een korte tijd. We moeten het allemaal normaal vinden
is niet alleen in de Randstad..
is hier in Zuid/West Brabant ook al hetzelfde..
je hebt zo volle bak ruzie..
was vorig jaar bij iemand bezig in een straat met 1 richtingsverkeer ,stond midden op straat geparkeerd met mijn bus en aanhanger..moest even wat spullen lossen ,wat zakken cement ,wat gereedschap..
stopt er een 'lichtgetinte' 20er in een nieuwe Golf GTI met duitse platen achter me..
begint gelijk te claxoneren..
ik liep er gewoon op af,en wilde even uitleggen dat ik binnen de minuut al weer weg zou zijn..
sneed geen hout..
ik citeer dat ik 'moest opkankeren' want meneer had haast..
ik heb daar wel iets op terug gezegd..
maar je moet heel voorzichtig zijn met die gasten..dikwijls een pistool bij..en als ze dan nog eens geblowed hebben of aan een lachgasfles hebben gezeten (die je overal vind in de berm of bij vuilnisbakken tegenwoordig)..dan kan het vlot escaleren..
bovendien hebben ze altijd wel een broertje of neefje die een autobedrijf heeft en zodoende bij de RDW in het register kan ,en kan zien van wie het kenteken is op jouw auto ,in mijn geval bus..
en op een bom door de voordeur zit ik niet te wachten..
het zijn niet meer de jongens van 10/15 jaar terug inmiddels
die had ik nog wel achter het stuur uit getrokken ..maar nu laat ik dat