Recensie Cristal (Colombia), Den Haag, Doubletstraat 31 k2 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb geen idee of Crystal colombiaans is, maar van Valeria denk ik al 15 jaar dat ze venezolaans is. Dat heb ik 15 jaar geleden van haar gehoord.
@Rony80
Heb jij enig of dat zo is?
Van beiden heb ik persoonlijk niet het idee dat het dominicanas zijn, qua spraak/karakter/uiterlijk
Ik ken Valeria niet, maar ik heb wel vaak gezien dat Cristal veel praat met de Colombiaanse en Venezolaanse meiden in de straat, en daar bedoel ik niet de dominicaanse dames in beide passages mee.
Venezolaans en Colombiaans spaans ligt dicht bij elkaar net als Ecuadoriaans spaans wat namelijk lange een land.
Nu zal het wel zo zijn dat maar weinig meiden nu zouden zeggen dat ze Venezolaans zijn, ze zijn nu de parias in de Latijns Amerikaanse landen, Meestal zeggen ze dat Colombiaans zijn omdat dat qua spraak dicht bij elkaar ligt.
 
Ik ken Valeria niet, maar ik heb wel vaak gezien dat Cristal veel praat met de Colombiaanse en Venezolaanse meiden in de straat, en daar bedoel ik niet de dominicaanse dames in beide passages mee.
Venezolaans en Colombiaans spaans ligt dicht bij elkaar net als Ecuadoriaans spaans wat namelijk lange een land.
Nu zal het wel zo zijn dat maar weinig meiden nu zouden zeggen dat ze Venezolaans zijn, ze zijn nu de parias in de Latijns Amerikaanse landen, Meestal zeggen ze dat Colombiaans zijn omdat dat qua spraak dicht bij elkaar ligt.
Lol er is geen 1 vrouw van Venezuela in de doubletstraat.....denk wat je denken wilt ...en ik weet niet wat een belediging het is om Dominicaanse te zijn maar oke.
Nogmaals vraag het de boodschappenman van de straat Edison met het petje avonds hij is van Venezuela hahaa jij gelooft echt alles.
 
Prima Gotu, als jij denkt dat Cristal Dominicaans is is prima. Ik gaf een duidelijk betoog dat je aan het accent kan horen dat Cristal niet Dominicaans is, Maar blijkbaar ga je daar aan voorbij. Dominicanen staan bekend als lomp in Latijns America, bovendien zijn ze over het algemeen veel meer van negroide oorsprong, waar toch een beetje op neer gekeken word op het Zuid Amerikaanse vasteland. Ik wil de discussie ook verder laten, denk wat je denkt, maar ik vind het sneu voor Cristal dat je haar uitmaakt voor Domininicaantje.
 
Prima Gotu, als jij denkt dat Cristal Dominicaans is is prima. Ik gaf een duidelijk betoog dat je aan het accent kan horen dat Cristal niet Dominicaans is, Maar blijkbaar ga je daar aan voorbij. Dominicanen staan bekend als lomp in Latijns America, bovendien zijn ze over het algemeen veel meer van negroide oorsprong, waar toch een beetje op neer gekeken word op het Zuid Amerikaanse vasteland. Ik wil de discussie ook verder laten, denk wat je denkt, maar ik vind het sneu voor Cristal dat je haar uitmaakt voor Domininicaantje.
Ik kom ook uit Zuid Amerika....Cristal is ten eerste ook meer negroïde dat kan je aan het haar zien....en nogmaals je hoefde mij niet te geloven vraag het Edison voor de 3de keer hij is Colombiaan....vraag hem voor de gein of er landgenoten van hem in die promenade zijn...idd laten we het stoppen ...ze is Colombiaan hoor en er zijn ook nog een paar van Venezuela in doubletstraat .
 
@Rony80 en @Gotu knap dat jullie dat verschil kunnen horen tussen de dames uit Colombia, Venezuela en Dom. Republiek. Zou ik niet merken. Ik heb wel een Spaanse man in mijn familie en dan hoor ik wel verschil met Dominicaanse vrouwen.
Ik denk wel dat er veel meer dvp in Nederland werken uit DR dan Venezuela en Colombia of zie ik dat verkeerd?
 
Ik kom ook uit Zuid Amerika....Cristal is ten eerste ook meer negroïde dat kan je aan het haar zien....en nogmaals je hoefde mij niet te geloven vraag het Edison voor de 3de keer hij is Colombiaan....vraag hem voor de gein of er landgenoten van hem in die promenade zijn...idd laten we het stoppen ...ze is Colombiaan hoor en er zijn ook nog een paar van Venezuela in doubletstraat .
Zoals ik al eerder zei, komt Cristal uit Cartagena dat ligt aan Caraibische zee, De kuststreek heeft in tegenstelling tot het binnenland van Colombia een bevolking waar een groot gedeelte van negroide oorsprong is, Cartagena had vroeger een hele grote slavenmarkt, Dus dat je kan zien dat Cristal negroide voorouders heeft is dus helemaal niet vreemd.
 
@Rony80 en @Gotu knap dat jullie dat verschil kunnen horen tussen de dames uit Colombia, Venezuela en Dom. Republiek. Zou ik niet merken. Ik heb wel een Spaanse man in mijn familie en dan hoor ik wel verschil met Dominicaanse vrouwen.
Ik denk wel dat er veel meer dvp in Nederland werken uit DR dan Venezuela en Colombia of zie ik dat verkeerd?
Veruit de meeste dames uit Zuid Amerika en het Caraibisch gebied komen uit de Dominicaanse Republiek, Daar is wel eens onderzoek naar geweest waarom procentueel zowel dames uit een land in de sex industrie werken, Natuurlijk speelt armoede daar een rol, maar er zijn meerdere landen in Latijns Amerika waar dat voor geld.

Ik zal mij verder uit deze discussie trekken want het wordt een welles nietes discussie. Hopelijk kan ik in de toekomst nog gaan genieten van de Gotu zijn recensies, want we hebben beiden een voorkeur voor Latinas.
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik al eerder zei, komt Cristal uit Cartagena dat ligt aan Caraibische zee, De kuststreek heeft in tegenstelling tot het binnenland van Colombia een bevolking waar een groot gedeelte van negroide oorsprong is, Cartagena had vroeger een hele grote slavenmarkt, Dus dat je kan zien dat Cristal negroide voorouders heeft is dus helemaal niet vreemd.
Nogmaals vraag het aan Edison...ik weet dat ze uit Dom.republiek komt jij gaat af op hoe ze praat.....ik kan ook als een Belg gaan lopen praten hele dag wil nog niet zeggen dat ik een Belg ben lol.
 
Veruit de meeste dames uit Zuid Amerika en het Caraibisch gebied komt uit de Dominicaanse Republiek, Daar is wel eens onderzoek naar geweest waarom procentueel zowel dames uit een land in de sex industrie werken, Natuurlijk speelt armoede daar een rol, maar er zijn meerdere landen in Latijns Amerika waar dat voor geld.

Ik zal mij verder uit deze discussie trekken want het wordt een welles nietes discussie. Hopelijk kan ik in de toekomst nog gaan genieten van de Gotu zijn recensies, want we hebben beiden een voorkeur voor Latinas.
Idd fijne dag verder Rony ! 👊🏾
 
@Rony80 Van mijn kant was het geen discussie hoor. Ik ken Cristal niet dus weet ook niet hoe ze praat. Maar @Gotu als zijzelf en Edison zeggen dat ze uit Dom. Republiek komt is dat dan 100% bewijs. Als ik in Zuid Amerika beweer uit België te komen, hoort bijna niemand aan mijn accent dat ik Nederlander ben.
 
@Rony80 Van mijn kant was het geen discussie hoor. Ik ken Cristal niet dus weet ook niet hoe ze praat. Maar @Gotu als zijzelf en Edison zeggen dat ze uit Dom. Republiek komt is dat dan 100% bewijs. Als ik in Zuid Amerika beweer uit België te komen, hoort bijna niemand aan mijn accent dat ik Nederlander ben.
Domiinicaans spaans wijkt heel erg af van het regulier spaans en van Spaans wat op het vaste land wordt gesproken. Daar hoef je geen expert voor te zijn om dat te horen. Een heel ander ritme en vaak vindt ik Dominicaans wat boers en onbeschaafd over komen, dit in in tegenstelling tot Colombiaans of andere Zuid Amerikaans landen op het continent.
Je kan het vergelijken met een Surinamer of Antiliaan die nederlands spreekt, maar dan nog velen malen erger,
Dit is het laatste wat ik er verder nog over wil zeggen. Uiteindelijk ga je niet naar Cristal toe voor een goed gesprek :sneaky:
Ze heeft andere kwaliteiten.
 
`dan zal ik het toch eens wat beter lezen. maar voor iemand die claimt dat die de latinas goed kent valt mij dat toch wel een beetje van jetegen.
Aan de hand van het spaanse accent kan je goed bepalen waar iemand vandaan komt, Dominicaans spaans klinkt echt totaal ander dan Colombiaans spaans,
Wat valt daar nou niet aan te snappen. of ben je niet zo thuis in de latijnse cultuur zoals je doet voorkomen?
Maar dat Cristal en ook andere vrouwen nu weggezet worden als Domincaantje is voor die meiden een grove belediging.
Ja....ach ......als jij het een belediging vindt dat iemand Dominicaans wordt genoemd zegt dat genoeg over jouw kennis van Latinas.......
 
Ik heb trouwens nog navraag gedaan bij betrouwbare bronnen die echt bevestigen dat ze Dominicaans is....,😂
En niet toch van mening zijn dat iemand Dominicaans noemen eerder een compliment is Dan een belediging 😜
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik werd vorige week tijdens mijn ronde op de Geleen zodanig teleurgesteld dat ik door ben gelopen naar de Doublet. Eigenlijk wel een paar leuke dames gezien, maar veelal met zo veel plakplaatjes en opgespoten lippen dat het mooie er wel vanaf is.
Een eerder bezoek aan Cristal was mij best goed bevallen: leuke en spontane verschijning is deze Colombiaanse Cristal. Lief gezichtje en een vrolijke lach. Bovendien heeft ze een goed gevormd lijf met een paar uitstekende (fake) borsten. Ze herkende mij wel en ik kreeg een leuk onthaal en verzoek om binnen te komen. Ik betaalde met 50 euro en terwijl ik mij aan het uitkleden was vroeg ze of ze de 50 euro mocht houden. Met een goede service en een klok die we niet in de gaten hoeven te houden durfde ik dat wel aan. Ik kreeg de grote vrolijke glimlach en het grote strelen begon al bij de wasbak.
Eerlijk is eerlijk... het was het allemaal waard. Er werd goed de tijd genomen om de boel op te warmen en eenmaal op oorlogssterkte kwam er pas rubber tevoorschijn. Er volgde een zeer uitgebreide en grondige orale beurt terwijl ik die heerlijke kont goed vast kon houden. Er volgde een uitgebreide intieme sessie met verschillende standjes, uiteindelijk wel een stuk of zes. In de finale alles over haar mooie borsten uitgestort terwijl ze mij heerlijk aan bleef kijken. Voldaan keerde ik weer huiswaarts.
 
Ja....ach ......als jij het een belediging vindt dat iemand Dominicaans wordt genoemd zegt dat genoeg over jouw kennis van Latinas.......
Er is maar één manier om uit te vinden of ze echt Dominicaans is. Vraag naar haar favoriete Bachata nummer en artiest en dans met haar deze Bachata. Let op haar bewegingen. 100% colombianas, cubanas, yo que sé cuál nacionalidad, alles ander dan dominicanas zakken door het ijs bij deze test, echt!
 
@Rony80 Van mijn kant was het geen discussie hoor. Ik ken Cristal niet dus weet ook niet hoe ze praat. Maar @Gotu als zijzelf en Edison zeggen dat ze uit Dom. Republiek komt is dat dan 100% bewijs. Als ik in Zuid Amerika beweer uit België te komen, hoort bijna niemand aan mijn accent dat ik Nederlander ben.
Haar accent kan door langdurig verblijf in Madrid danig aangetast zijn door dat verschrikkelijke lispelige Madrileense taaltje. Dus uit accenten valt helaas niet veel meer op te maken. Maar genoeg hierover als ik een oude discussie oprakel.
 
Er is maar één manier om uit te vinden of ze echt Dominicaans is. Vraag naar haar favoriete Bachata nummer en artiest en dans met haar deze Bachata. Let op haar bewegingen. 100% colombianas, cubanas, yo que sé cuál nacionalidad, alles ander dan dominicanas zakken door het ijs bij deze test, echt!
Ja, dat of je test of ze de roddels kennen van artisten als Aliany Garcia, Tokicha en Doble T & El Krok....en vermeldt vervolgens dat Cardi B Trinidadiaans is en dat La Insuperable een Spaanse Reageaton artiest is.
Ik persoonlijk kijk ze in de ogen en als ik een beetje verliefd wordt is ze Dominicaans😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan