Recensie Cristina (Alb), Aken, Antoniusstrasse 20b 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Assman

Vaste klant
216
05/01/23
219
17
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na 7 lange jaren is Cristina weer terug, en ze herkende me meteen, "are you still (walking 🚶‍♂️) here?" 😆
Ik moest wel even diep in mijn geheugen graven hoor, maar haar gezicht doet mij nogal aan de jonge Salma Hayek denken, dus dat onderscheid haar wel. Prachtige en aardige meid. Lange zwarte haren (geen krullen), mooi huidskleurtje, 170, 55kg. schat ik. Van haar pijpkunsten was ik onder de indruk. Maar ik moest afkloppen omdat ik ook nog intiem wilde. Ze kwam bovenop me zitten en ook dat deed ze erg goed. Toen was het mijn beurt en ook in doggy verdiende ze weer 5 sterretjes 😻. Perfecte billen…😻
Qua talenkennis verraste ze ook, want ze bleek niet alleen Duits en Engels maar ook een prima woordje Nederlands te spreken 😎.
Op 20b zijn het allemaal goede dames, dus de concurrentie is er groot, maar Cristina zal daar vast wel goed uitkomen 🙂
 
Is dit de Cristina die vaak met een bloem in d'r haren stond aan het venster?
Nee, dat was een blonde. Dit is een dame met een Slavisch uiterlijk. Er zijn jaren geweest dat zo ongeveer de helft van de dames Cristina heette, maar dat is gelukkig niet meer zo. Deze staat op 20b, links of rechts van de deur, dat wisselt nogal eens. Misschien staat ze wel in de deur zelf 😁
 
Pfffff… wat kan dit meisje pijpen zeg… 👌👌👌 Het was weer feest vandaag 🥳.
Tegenwoordig draagt ze vaak een bril met zilveren montuur, daar is ze dus snel aan te herkennen. Op 20b zitten veel mooie en goede meiden. Ik ga ook regelmatig naar het blondje uit Albanië met de zwarte bril, maar dat is dus een ander meisje. (ook erg goed)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan