Recensie Cristina (Safira), Ninove/Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kijrel

Wandelaar
59
29/12/21
25
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cristina-sex-gris.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze week Cristina een bezoekje gebracht, ik heb het wel voor donkere dames. Ik wou Cristina al eerder bezoeken maar toen heette ze nog Safira. op hetzelfde adres ontvangt er nog een dame die een pak minder aantrekkelijk is dan Cristina. Daarom op voorhand duidelijk gemaakt dat ik meteen rechtsomkeer zou maken als ze niet de dame van de foto's in de advertentie was. Maar haar foto's waren 100% correct liet ze weten en dat klopte ook, Cristina is een mooie, slanke en vriendelijke dame. Ze is Braziliaanse en helaas voor mij praat ze enkel Spaans en Portugees.
Ze adverteert met Ninove maar ontvangt een 10- tal kilometer verderop in een rijhuis in een deelgemeente van Geraardsbergen.
Eens op de kamer bij het ontkleden kwam ze al voor mij staan en werden er wat kusjes gewisseld. Dan op het bed, kreeg ik een blowjob zonder condoom die ongeveer 1 minuut duurde schat ik, dan condoom erop en na nog een paar minuten was de pijpbeurt al voorbij. Dan intiem met verschillende standjes, klaargekomen in missio. Stond na 20 minuten alweer buiten. Denk niet dat ik haar nog ga opzoeken, daarvoor werkt ze iets te veel op routine.
ik zie trouwens dat ze ondertussen adverteert met Antwerpen als ontvangstlocatie, tegen mij vertelde ze dat ze na een paar dagen vakantie naar dezelfde locatie terug zou komen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan