Recensie Crystal Villa Tinto 1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Delfouneso

Wandelaar
82
31/01/22
63
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik vind dit echt een heel knappe verschijning met een heel mooie kont!
Service is ok, niks meer.
 
In het begin toen ze hier juist was heb ik ze ook is bezocht maar sneller buiten dan dat ik binnen was gegaan daarom nooit nog langsgeweest

Hoelang zou ze hier al werken?
 
Crystal intrigeert mij ook, en haar service zou aanmerkelijk verbeterd zijn. Het is er echter nog nooit van gekomen om haar te bezoeken.
 
Zou dat 8 jaar zijn ? Ik vond ze een mooie verschijning maar geen klanten binding en nu blijkbaar nog niet rap rap rap eigenlijk is dat triestig want ze zou veel geld kunnen verdienen
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze Crystal bezocht omdat het een van de weinige aantrekkelijke dames was in het Schipperskwartier. Ligt het aan mij of zijn de dames hier overdag niet veel soeps?

Crystal heeft een mooi en strak lichaam met vrij grote borsten en tepels die door haar strakke witte t-shirt priemen, en een ronde fitnesskont. Vriendelijke maar wat afstandelijke dame. Ze doet niet echt een poging om je op te geilen, noch om het ijs te breken. Het voelde daardoor eerder aan als een bezoek aan de verpleegster, en niet die uit onze fantasie ;)

Ik mocht met haar poesje spelen tijdens het pijpen maar vingeren werd kordaat afgewezen. Ze werd wat nat en ze heeft me wat langer gepijpt op eigen voorstel. Daarna reverse cow girl en doggie. Ze gaat niet voluit en positioneert zich zo dat je zelf ook maar op halve kracht kan gaan.

Goed voor als je hoogdringend moet en weinig eisen stelt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik weet niet hoe vaak ik haar raam al heb gepasseerd en elke keer toverde ze een prachtige glimlach op haar mooi gezichtje.
Deze keer, kon ik er niet aan weerstaan en heb haar eindelijk eens bezocht.
En wauw!'
Een zeer aangename kennismaking, nadat ik haar naam voor de tweede keer vroeg, antwoorde ze met een brede glimlach, ''it's Cristal, like Belgian beer"
En yep, ben niet direct fan van dat bier, maar deze Cristal wist maar al te goed hoe ze m'n flesje moest ontkurken.
Hier heb ik toch wel van een unieke pijp beurt kunnen genieten, echt verbluffend goed , veel afwisseling van plagend met haar tong rond de eikel tot een diepe inname van de fluit tot aan de ballen en van rustige tot verhogende tempo en dit op een zeer ontspannen manier.
Na een tiental minuten vroeg Cristal als ik haar wou neuken, maar dit was zo goed liet ik haar met weinig woorden weten, en met haar sensuele glimlach en een knipoogje , bevestigde ze dat ze blij was dat ik het kon appreciëren. En ze zette haar kunsten met volle goesting terug in.
Na een tijdje, toch besloten om er enkele standjes mee te neuken, en hier ook was het dolle ambiance.
Net op tijd kunnen onthouden, want ik wilde het plezier nog wat rekken.
En toen kwam Cristal met haar prachtige borsten in m'n face, en wauw, die kleine tepeltjes voelde ik stijf worden tussen m'n lippen.
Echt een zalig gevoel, als ne halve zot begon ik er met volle goesting aan te zuigen en Cristal had met haar prachtig handwerk, niet veel moeite nodig om m'n fluit te laten spuiten.
Een ding weet ik zeker, d'ak n'en idioot ben om er niet eerder binnen te zijn geweest en nog nooit ben ik zo geil geweest van aan tepeltjes te zuigen.
Wie weet, heb ik mij een nieuwe fetisj gevonden, "de tepeltjes van Cristal"
Cristal is zeker geen chronomeisje, want eigenlijk heb ik voor het standaardtarief, echt wel heel lang met haar kunnen spelen.
Ben hier echt met n'en lege zak en een wauw gevoel terug buiten gestapt ... ...en met n'en nieuwe fetisj, hoe heerlijk kan deze hobby toch niet zijn...:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan