Cum on face

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bianca zit er niet mee en lacht ermee zelfs.
Ze laat je gewoon helemaal uitlekken.
Het droop langs haar hals en iets of wat op het hoofdkussen.
Ik wou vermijden dat het hoofdkussen vies werd en veegde het min of meer van haar schouder.
Zat ze echt niet mee.
Volgende keer toch is vragen of ik er een foto van mag maken.
 
Deze dame in Amsterdam schijnt dat wel te doen. Ken haar zelf verder niet.

 
Welke dames zijn niet bang voor een facial? CIM wordt regelmatig aangeboden maar deze stap is vaak te groot voor de dames.
Het verbaast me dat het zo is. Heel veel meiden vinden het leuk. Mijn vriendin vind het gevoel bijv. ook heerlijk. Maar, misschien zoals hierboven werd gesuggereerd, dat het vooral niet praktisch is voor 'working girls' die meerdere klanten hebben vlak na elkaar/
 
Die zijn er helemaal op ingesteld natuurlijk, gaan daarna gelijk onder de douche.
Bij bijvoorbeeld een raam dame is dit toch wat lastiger. Beetje vervelend als de volgende klant komt en er zit allemaal plakkerig spul in je haar :giggle:
Och.. dat heb ik zowat dagelijks. In mijn haar, nek, oor, helaas wel eens in een oog, in en uit mijn neus, schouder.. waar niet ? boven mijn navel dan.. ?

Men kan niet richten met alles wat eruit komt ?‍♀️
 
Het verbaast me dat het zo is. Heel veel meiden vinden het leuk. Mijn vriendin vind het gevoel bijv. ook heerlijk. Maar, misschien zoals hierboven werd gesuggereerd, dat het vooral niet praktisch is voor 'working girls' die meerdere klanten hebben vlak na elkaar/

Nou het is meer:

1. Men vindt dat vies
2. Make-up is verpest
3. Duur nephaar willen ze niet vol sperm hebben
4. Sperm in je oog krijgen met valse wimpers wil ook niemand, + zoiets doet ook erg pijn en je lijkt daarna op een vampier ( rode oog/ogen )
5. Angst voor een soa.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan