Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet verbaast me dat het zo is. Heel veel meiden vinden het leuk. Mijn vriendin vind het gevoel bijv. ook heerlijk. Maar, misschien zoals hierboven werd gesuggereerd, dat het vooral niet praktisch is voor 'working girls' die meerdere klanten hebben vlak na elkaar/Welke dames zijn niet bang voor een facial? CIM wordt regelmatig aangeboden maar deze stap is vaak te groot voor de dames.
Bianca Amstelveen https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/3275505-biancaWelke Bianca bedoel je?
Waar kunnen we haar vinden?
Och.. dat heb ik zowat dagelijks. In mijn haar, nek, oor, helaas wel eens in een oog, in en uit mijn neus, schouder.. waar niet ? boven mijn navel dan.. ?Die zijn er helemaal op ingesteld natuurlijk, gaan daarna gelijk onder de douche.
Bij bijvoorbeeld een raam dame is dit toch wat lastiger. Beetje vervelend als de volgende klant komt en er zit allemaal plakkerig spul in je haar![]()
Het verbaast me dat het zo is. Heel veel meiden vinden het leuk. Mijn vriendin vind het gevoel bijv. ook heerlijk. Maar, misschien zoals hierboven werd gesuggereerd, dat het vooral niet praktisch is voor 'working girls' die meerdere klanten hebben vlak na elkaar/
Ziet er goed uit maar helemaal in Amsterdam verplaatst zij zich wel eens?Bij Alsu was gezicht versieren ook geen probleem (in ruil voor kleine financiele donatie)
Tot nog toe heb ik haar volgens mij alleen rond Amsterdam gezienZiet er goed uit maar helemaal in Amsterdam verplaatst zij zich wel eens?