Algemeen Cupido, Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er ook geweest paar keer n.a.v. gastenboek berichten dat een dame aanwezig was.
Met mij nog vele andere mannen maar die dame bleek dan al lang weer vertrokken.
M.a.w. de eigenaar die volledige controle heeft over het forum zet er wel vrolijk op dat een dame of stel gearriveerd is maar alle berichten die mensen erop willen zetten met de mededeling dat ze er NIET meer zijn worden niet geplaatst….
Lekker geld verdienen aan twee zalen vol geile mannen
 
Ben er ook geweest paar keer n.a.v. gastenboek berichten dat een dame aanwezig was.
Met mij nog vele andere mannen maar die dame bleek dan al lang weer vertrokken.
M.a.w. de eigenaar die volledige controle heeft over het forum zet er wel vrolijk op dat een dame of stel gearriveerd is maar alle berichten die mensen erop willen zetten met de mededeling dat ze er NIET meer zijn worden niet geplaatst….
Lekker geld verdienen aan twee zalen vol geile mannen
Dat is het probleem met het gastenboek, te late info. Maar ze komen er echt Pipo ;-)
 
je leest vaak vooraankondigingen van dames, van de meeste weet je dat ze komen . De admin zet t op het gastenboek als ze daadwerkelijk binnen zijn.
Geloof dat pipo bedoeld dat wanneer ze weer weg zijn dat niet vemeld wordt. Is ook een beejte het concept. Ik geloof ook dat dit alleen vermeld wordt als de dame/stel dit zelf wil. Gebeurd dus ook dat wanneer er een dame is, dit niet vemeld wordt.

Eerlijk gezegd een beetje sneu dat mensen dat gastenboek in de gaten houden, en dan vol goede hoop de cinema bezoeken. Ga er gewoon heen, en wacht in spanning af.
 
Elk bericht wordt gecontroleerd door de eigenaar voordat het wordt gepost, met als gevolg: Je leest pas om 14:45 dat er een dame komt om 13:45. Als je gewoon maar wacht kan je als hetero man zijnde lang wachten. Vooral bij de wat kleinere cinema's als cupido.
 
Geloof dat pipo bedoeld dat wanneer ze weer weg zijn dat niet vemeld wordt. Is ook een beejte het concept. Ik geloof ook dat dit alleen vermeld wordt als de dame/stel dit zelf wil. Gebeurd dus ook dat wanneer er een dame is, dit niet vemeld wordt.

Eerlijk gezegd een beetje sneu dat mensen dat gastenboek in de gaten houden, en dan vol goede hoop de cinema bezoeken. Ga er gewoon heen, en wacht in spanning af.
Inderdaad klopt helemaal
 
Nog een vraag:

Ik ben één keer in Eindhoven geweest en o.a. een droge p*emel afgetrokken; kan me niet voorstellen dat dat echt fijn is. Is het raar om een flesje glijmiddel mee de zaal in te nemen en (ongevraagd) te gebruiken of zijn bezoekers daar niet van gediend? Lijkt mij voor beide partijen alleen maar fijner...
 
Nog een vraag:

Ik ben één keer in Eindhoven geweest en o.a. een droge p*emel afgetrokken; kan me niet voorstellen dat dat echt fijn is. Is het raar om een flesje glijmiddel mee de zaal in te nemen en (ongevraagd) te gebruiken of zijn bezoekers daar niet van gediend? Lijkt mij voor beide partijen alleen maar fijner...
vragen staat altijd vrij.
 
Ben 1 keer geweest, leek niets voor mij te zijn. Toch vanmiddag rond 12.30 uur maar eens kijken of het dit keer wél bevalt. Hoop dat er een vrouw aanwezig is maar maak me geen illusies (die komen niet heel vaak heb ik al begrepen... maar als ze komen KOMEN ze!)

Zou laatste keer kunnen zijn of eerste keer van (veel) vaker...

Nu al seksueel opgewonden... (ofwel: knettergeil!)

...

Vandaag geweest en warempel stapte er een leuke vrouw binnen die wel van wanten wist. Bleef maar half uurtje, misschien iets langer..

Toch nog niet helemaal overtuigd. Denk toch niet voor herhaling vatbaar.
 
Laatst bewerkt:
Ben 1 keer geweest, leek niets voor mij te zijn. Toch vanmiddag rond 12.30 uur maar eens kijken of het dit keer wél bevalt. Hoop dat er een vrouw aanwezig is maar maak me geen illusies (die komen niet heel vaak heb ik al begrepen... maar als ze komen KOMEN ze!)

Zou laatste keer kunnen zijn of eerste keer van (veel) vaker...

Nu al seksueel opgewonden... (ofwel: knettergeil!)

...

Vandaag geweest en warempel stapte er een leuke vrouw binnen die wel van wanten wist. Bleef maar half uurtje, misschien iets langer..

Toch nog niet helemaal overtuigd. Denk toch niet voor herhaling vatbaar.
Er komen vaak stellen , vrouwtjes alleen en CD's...en verder veel ho en bi sexuelen. Is gewoon n leuke geile spannende bios. Dat vind ik tenminste
 
Terug
Bovenaan Onderaan