Recensie Curry, Ronse

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massaman

Stamgast
376
02/11/21
171
21
Curry werkte vroeger bij Interlude Horebeke, vroeger jaren (zeker 1oj geleden) meermaals bij geweest. Indische afkomst.
Nu blijkbaar solo? En aan goedkopere prijs...Weet dat ze haar job zeker kent, weliswaar soms te pro en veel karakter maar zeker de moeite.
Iemand recent geweest?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zou me sterk verwonderen dan zou ze wel veel gezakt zijn in prijs😁 Is een heel commercieel iemand denk eerder dat die 100 dan een lokmiddel is dan realiteit (bvb 100 voor basic massage met manueel hp). Wie gaat het eens riskeren en hier posten?😜
 
Blijkbaar nu in Brakel? nog iemand recent geweest?
Dissapointed hierboven heeft precies een profieltje aangemaakt enkel hiervoor ;-)
Dus graag objectieve ervaring(en).
 
Blijkbaar nu in Brakel? nog iemand recent geweest?
Dissapointed hierboven heeft precies een profieltje aangemaakt enkel hiervoor ;-)
Dus graag objectieve ervaring(en).
Ik ben er vorig jaar bij geweest en was één van mijn slechtste ervaringen ooit op vlak van erotische massages maar had ze ooit nog in Interlude gezien dus heb het er toch op gewaagd. Massage op een bed, was er koud en slaagde er niet in me te doen klaarkomen en trust me daar moet je al serieus je best voor doen (was denk ik 2de keer ooit tijdens een massage). Haar uiterlijk sprak me ook niet aan (veel te chubby en foto's serieus aantal kilo's gedateerd) dus dat zal zeker een rol gespeeld hebben maar ieder zijn meug natuurlijk … ik ga er alvast nooit meer terug.
 
Ik ben er vorig jaar bij geweest en was één van mijn slechtste ervaringen ooit op vlak van erotische massages maar had ze ooit nog in Interlude gezien dus heb het er toch op gewaagd. Massage op een bed, was er koud en slaagde er niet in me te doen klaarkomen en trust me daar moet je al serieus je best voor doen (was denk ik 2de keer ooit tijdens een massage). Haar uiterlijk sprak me ook niet aan (veel te chubby en foto's serieus aantal kilo's gedateerd) dus dat zal zeker een rol gespeeld hebben maar ieder zijn meug natuurlijk … ik ga er alvast nooit meer terug.
Oei...ja ken ze ook van goh hoelang geleden...zeker 12 jaar bij Interlude. Toen klein fijntje. Deed dat goed maar speciaal karaktertje.
Zou het geprobeerd hebben anno 2023 uit nieuwsgierigheid maar ga de kelk aan mij laten voorbijgaan 😁
 
By the way, als je van Indisch houdt raad ik eerder Surya in Sint Niklaas aan. Ben er nog maar 1x bij geweest (wegens nogal ver voor mij) maar vond de massage top! Is wel niet vaak beschikbaar door huisvestingsproblemen (indien je haar tel nr hebt laat ze via WhatsApp status wel weten wanneer ze beschikbaar is).

 
Chanelleke - nieuw profiel maar blijkbaar is dit op dezelfde locatie als Curry
Dus dan maar hier plaatsen.

En hierbij de vernieuwde advertentie van Curry, die er inderdaad wel stevig uitziet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan