Recensie Cybil (blond) Schepenenvijverstraat 19 bar Vogue 2(M) nacht 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

U-Turn

Vaste klant
120
16/04/23
141
26
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Deze dame lachte mij al geregeld vriendelijk toe, telkens als ze mij in het oog had. Gezien ze mooie rondingen heeft. Een echt zandloperke dat figuur van haar😋. En blond is, valt ze echt in de smaak bij de jonge gasten die voor het eerst in Gent komen en van hun maagdelijkheid verlost willen worden. Ik wou de proef wel eens op de som nemen. Nadat een voorganger serieus zijn tijd genomen had. Ok, misschien 100€ neergelegd, maar toch. Cybil is heel vriendelijk maar haar Engels is vrij beperkt. Ze vertelde mij dat ze van Turkije afkomstig was en 30 jaar was. Eerst m'n handen gewassen en een briefje van 50 overhandigd. Minpunt was dat ze haar BH aanhield. Gelukkig liet ze probleemloos toe haar borsten te ontbloten en mee te spelen. Pijpen was vrij goed met enige variatie. Maar niet top. Ik kon haar uitgebreid vingeren. Een vinger 'raakte al eens verloren' in haar poesje😜. Al zijn ze later dat enkel oppervlakkig vingeren toeliet Ik koos voor missionaris om te beginnen. De deugeniet in mij kon het niet laten eerst haar poesje eerst te proeven😉😁. Dit werd beleefd geweigerd, evenals tepellikken. Neuken in missionaris ging vrij vlot. Wat doorneuken was geen probleem. Kon ondertussen wat wriemelen aan de tieten. Dan overgeschakeld naar doggy. Man man om dat fijne maar toch ronde kontje in de handen te mogen voelen. Zachtjes begonnen en dan haar even verrast met een stevige stormram. En een kontklets met beide handen. En ze giegelde een beetje. Maar toen vroeg ze of ik over 2 minuten wilde klaarkomen. 😒 Toch tijdsdruk. Ik pompte nog wat verder. Maar besloot het haar met de hand te laten afwerken. Neuken met een tijdslimiet werkt voor mij contraproductief. Het aftrekken was eerst veel te hevig. Alsof ze er rap vanaf wou zijn. Ik vraag mij soms af hoe sommige dames niet beseffen dat een penis geen machine is. Ik vroeg haar wat trager tewerk te gaan. Wat geen probleem was. Uiteindelijk had ze het juiste tempo gevonden. Terwijl ik haar lekker nog wat kon vingeren en met de borsten speelde. Kwam ik alsnog lekker klaar in het rubbertje, met Sybil's hand rond mijn soldaat. Aldus hield ik de eer hoog voor mijn land. Want de nationale feestdag was ondertussen al aangebroken😉😅. Al bij al toch een goede ervaring. Maar doordat de BH aan bleef en tijdsdruk. Geen herhalingsgevaar.

Terug
Bovenaan Onderaan