Recensie Cyndy, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deenigeechte

Newbie
8
26/01/22
8
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/9858604-cyndy
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een vrouw... ze is echt alles in 1. Je moet je melden per telefoon ,als je bij een snackbar bent zodat discretie van beide gewaarborgd is. Ze doet open in een spijkerbroek met blouse. Beetje logisch ook wel want de auto s rijden achter mij .Maar het kan een domper zijn. Even op de bedrand gekletst waarna ze al snel over mijn been wrijft. Wat het fijne gesprek onmogelijk maakt voor mij.
Als de kleren uit gaan... wauw in een woord. Wat een geil lijf en 100% puurheid. Die geile bollen staan stevig een beetje een vetramdje maar niet te veel. Echt nog nooit zo 'n lekker lijf in mijn handen gehad.
Ze begint te pijpen en geloof mij een wokkel kan ze er van maken.
Als ik tussen haar benen voel is ze nat. Zonder middelen gewoon echt geil nat.

Heerlijk geneukt echt topper.

Min punten ze doet in dagelijkse kleding open het huis staat vol dozen
Maar zeker plus is dat je en goed met haar kan kletsen en ze echt geniet. Ze is in alles puur natuur
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/9858604-cyndy
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben hier paar weken geleden geweest.

Ontvangst is bij dame thuis en daar is het echt een grote bende.

De dame zelf heeft een lekker lijf met heerlijke borsten. Ze doet lekker mee en gezien de prijs een goed adresje. Je moet wel tegen de teringzooi kunnen.
 
Hi lieve bezoekers, Cyndy hier. Ik werd ge appt over een post over dozen die bij mij in de gang staan. Voor alle duidelijkheid in de gang staan bij binnenkomst inderdaad enkele dozen. Maar een zooi is het niet. Zeker niet in de ontvangst kamer.

De schrijver is iemand die mij vooraf aan een bezoek Googlede en mijn privé leven volledig heeft nagetrokken. Ik heb hem daarom geweigerd maar dan komt hij stiekem als nog. Het niet respecteren van iemands privacy in deze branche gaat te ver. Vandaar dat hij bij mij niet meer welkom is.

Uit frustratie begint hij op dit forum dus over een paar dozen in de gang en dat het hier een zooi is. Tja sommige mensen doen rare dingen!

Voor de duidelijkheid, er is een reden voor de dozen die ik jullie graag uitleg, maar ivm privacy kan dat niet hier. Laten we het er bij houden dat ik er alles aan doe om wat geld bij elkaar te krijgen om leuke dingen te kunnen doen met mijn kinderen.

Ik zou verder jullie bezoekers met rust laten op dit forum, echter vind ik het niet kloppen dat iemand die het voor mij opneemt gelijk voor mij of mijn woordvoerder word uit gemaakt. Deze man is een lieverd die het beste voor heeft met iedereen.
Zo 'n review site als deze vind ik apart, een ieder vind iets anders lekker, leuk,fijn of netjes en gezellig. Voor mij geld iedere recensie is reclame, goed of slecht. Immer bij een goede wil iemand komen en bij een slechte word men nieuwsgierig 😉.
Alleen nu gaf ik even tegen bericht omdat iemand die ik erg lief vind niet geloofd werd, terwijl iemand die niet respectvol is wel geloofd werd. Daar kan ik niet tegen.

Zooi of geen zooi, iedereen is welkom zolang je met respect met mij om gaat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan