Cynthia, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mitch69

Newbie
1
14/08/25
0
1
Nog nooit heb ik dit meegemaakt. Ik heb met haar afgesproken en vroeg of ze met instant betaling werkt. Ze bevestigde dit. Toen ik aankwam hoorde ik meerdere mensen (ze zei dat ze alleen was) waarop ik haar stuurde en belde. Geen gehoor.
Ik ben dan doorgegaan waarna ze kort daarop smeekte om toch te komen. Ik ben teruggegaan en deed mijn betaling naar haar bank app.
Plotseling begint ze te zeggen dat ze niets aankreeg waarop onze afspraak niet kan doorgaan. Ik laat haar zien dat het geld van mijn rekening is gegaan. Zij begint een verhaal over een klant die betaald had maar dat later geannuleerd heeft (wat volgens mij niet kan..) en ze wil niet verder.
Ik vraag op mijn beurt wat er dan met mijn geld zal gebeuren. Ze BELOOFD me dat ze het terugstort want "ze is een eerlijk persoon en geen dief".

We zijn nu dinsdag en ze laat uiteraard niets meer weten. GA HIER NIET LANGS!

Nog nooit heb ik dit meegemaakt. Ik heb met haar afgesproken en vroeg of ze met instant betaling werkt. Ze bevestigde dit. Toen ik aankwam hoorde ik meerdere mensen (ze zei dat ze alleen was) waarop ik haar stuurde en belde. Geen gehoor.
Ik ben dan doorgegaan waarna ze kort daarop smeekte om toch te komen. Ik ben teruggegaan en deed mijn betaling naar haar bank app.
Plotseling begint ze te zeggen dat ze niets aankreeg waarop onze afspraak niet kan doorgaan. Ik laat haar zien dat het geld van mijn rekening is gegaan. Zij begint een verhaal over een klant die betaald had maar dat later geannuleerd heeft (wat volgens mij niet kan..) en ze wil niet verder.
Ik vraag op mijn beurt wat er dan met mijn geld zal gebeuren. Ze BELOOFD me dat ze het terugstort want "ze is een eerlijk persoon en geen dief".

We zijn nu dinsdag en ze laat uiteraard niets meer weten. GA HIER NIET LANGS!

Wou ze dit weekend contacteren maar moest via RL gebeuren. Inloggen op RL (heb geen account) en dan pas kon ik een bericht sturen. Vond dit al wat raar.

Was eigenlijk niet van plan om te gaan nadat ik deze review had gezien. Maar ik was in de buurt en het bloed zat niet daar waar het moest zitten… net voor het binnen gaan haar geconfronteerd met deze review, beweerde ze bij hoog en bij laag dat er niets van aan is.

Allemaal gelogen volgens haar. Rancuneuze klant. Stuurde mij screenshots van whatsappgesprekken zien - waaruit tegendeel zou moeten blijken. Ik zeg het, het bloed zat daar waar het nog niets moest zijn.

Dure fout van 200 euro. Totaal gedesinteresseerd overkomen, niet aan afspraken houden, alarmklokken opzetten, … u zo snel proberen buiten werken. Te mijden.

Ik geloof dat ze u heeft opgelicht, Mitch.

Terug
Bovenaan Onderaan