Cyprus

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben daar een hele poos geleden geweest in aya nappa. Een taxi chauffeur wist een adresje. Dus ik zou het daar eens proberen. Het was er toen wel karig met de meiden. Ergens in 2010
 
Het is al van voor corona dat ik in Cyprus ben geweest. En dat was op een business trip met een collega, dus geen kans om het lokale "wildlife" te onderzoeken. Toch wel wat rondgewandeld en ook in internationale hotels rondgekeken (meetings in de bar met mogelijke klanten en zo) en eigenlijk nergens iets gezien dat mij is opgevallen als een mogelijke "hot spot" voor wat horizontaal vertier. Het zal er wel zijn, maar blijkbaar is het goed verborgen. Tijdens een taxirit door Limassol herinner ik me wel in de verte een lichtreclame te hebben gezien voor een soort strip-club.

Op een andere, internationale site over onze hobby, lees ik dat er in het "Turkse" deel van Cyprus, d.w.z. Noord-Cyprus, wel wat clubs zijn die mogelijkheden bieden. Regelmatig zie ik Club Lipstick vermeld worden. Oost-Europese, Russische of Turkse dames, naar het schijnt. Toegang is 50 TRY (ongeveer 4 euro) en de dames rekenen op een 100 EUR per uur.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan