Düsseldorf aanbevelingen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
dusseldorf centrum, bismarkstrasse en omliggende straten diverse chinese salons, zoals overal wisselende bezetting en zoals boven al aangegeven rheinforum veel info
 
Ben binnenkort in Dusseldorf voor een beurs. Niet superveel tijd vor mezelf dus maar wil wel kijken of ik ergens nog even wat kan bezoeken.

Heb van bovenstaand al wel e.e.a. Bekeken. Iemand in de tussentijd nog tips opgedaan in Düsseldorf?

Mag ook via PM!
 
Ik kon even ontsnappen aan de kerstmarkt drukte en op zoek gegaan naar een Chinees salon. Eerst aangebeld bij Seerose. Kon enkel half uurtje. Was slecht weer dus toch maar gebleven. Niet zo oude kleine dame met lederen rokje aan masseerde me. Niks speciaal, weinig teasing. Moest precies allemaal snel gaan. Na het omdraaien vroeg ze uiteraard "daar ook"? Ik zei sorry neen ben niet in the mood is teveel van snel snel...Ze probeerde nog eens en wreef wat over mijn lul maar neen ik gaf niet toe en was al aan het denken waar kan ik nog gaan. Schade 30.
Verder richting Am Wehrhahn en aangebeld bij Yikang, ik mocht binnen en op naar het zesde verdiep. Een vriendelijke dame opende de deur en leidde me naar de kamer waar een heel brede comfy massagetafel stond en alles heel proper.
De massage dame (Yoyo bleek later) kwam binnen met een mooie lach en met enthousiasme als ze me zag. Geen superjonge (meestal niet) maar zeker nog OK voor mij.
Heel goeie massage deze keer en ook regelmatig tussen de billen.
Omdraaien en de blik in haar ogen zei genoeg. Stilletjes vroeg ze het en ik op mijn beurt wat is er allemaal mogelijk? We kwamen overeen voor een heel leuk "wellness" gedeelte :) dat deed ze met heel veel overtuiging en de finale was zelfs zeer verrassend en verdomd lekker! Aan jullie om uit te zoeken hoe en wat ;-)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan