Algemeen Düsseldorf, algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CasualGuy

Moderator
Forumleiding
Forumpionier
94
05/07/21
155
4
Bahndamm, leuk en volgens mij uniek concept waar men buiten op een pleintje 4 grote gekleurde laufhouses te zien zijn.
De dames staan achter het raam waar een nummer op staat. Als een dame beschikbaar is kan je naar binnen lopen naar de desbetreffende kamer.
 
Wat voor type dame is daar te vinden? Net zo gevarieerd als in bijv de Stahlstrasse in Essen en de Flasshofstrasse in Oberhausen? Ben daar zo'n 4 jaar geleden voor het laatst geweest. Daar vond je veel verschillende types, zoals jonge meiden als MILFS en GILFS.
 
Wat voor type dame is daar te vinden? Net zo gevarieerd als in bijv de Stahlstrasse in Essen en de Flasshofstrasse in Oberhausen? Ben daar zo'n 4 jaar geleden voor het laatst geweest. Daar vond je veel verschillende types, zoals jonge meiden als MILFS en GILFS.
Zag veel oude Zuid Amerikaanse vrouwen. Niet mijn smaak, ben richting huis langs de Vulkanstraße, Duisburg geweest.
 
ik ben er ook eens gaan kijken op zaterdag ,weinig wandelaars 10 ofzo en de vrouwen +-35 verdeeld over die appartementen terwijl er wel 150 kamertjes zijn . 4 echt knappe de andere iets minder of oud en 5 zuid amerikaans .Pleintje voor appartementen is met enkele bankjes en muziek soms komt er eens een vrouwtje naar buiten vragen of dat ge mee wilt komen .Is wel moeilijk als er iemand opt derde of vierde verdiep zit want zo ver zie ik niet ,dan zijn het allemaal mooie .
 
Bij het passeren hier ook eens gaan kijken. Niet met de intentie om actief te worden. Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Een beetje apart. Een gebouw met 5 verdiepingen met allemaal ramen. Je kan vanop de binnenkoer je keuze maken uit 4 x 47 ramen. Of 188 ramen.
Dan kan je naar binnen gaan en bij de dame van uw keuze aanbellen.
Ik was er op een donderdag om 11h. Dus het verkeerde moment.
Er waren 3 dames aanwezig, maar ik werd er niet warm van.
Als je kunt kiezen uit 188 sexy dames zou ik er misschien wel warm voor lopen.
Ik vond het concept nog niet zo slecht.
 
Gisteravond om 23h45 ook nog eens gepasseerd. Het zou er drukker moeten zijn. Ik denk een 15 tal dames zichtbaar. Hoeveel er achter gesloten gordijnen actief zijn weet ik natuurlijk niet. 1 dame stond mij toch wel aan en daar dus naar binnen gegaan. 50 Euro voor pijpen en neuken met condoom. Was goed voor mij. Voor de zekerheid nog even gevraagd of het formaat een probleem was. Dat was dus een probleem zoals meestal bij de betaalde dames. Dus niets gedaan en terug vertrokken omdat er geen andere dames zichtbaar waren die mij aanstonden. Een 10 tal wandelaars.
 
Gisteravond ook 's gaan kijken. Systeempje, hoor.
Ik weet niet hoe je de vrouwen op verdiep 4 of 5 zou kunnen zien, heb al moeite met verdiep 1 in Seraing :LOL:

Rond 10 uur waren er volgens mij veel dames bezet. Zag toch genoeg verlichte ramen. Van hetgeen beschikbaar was, leek me tamelijk wat diversiteit, maar voor mij zat er niks tussen.

Vanochtend rond 5u nog 's komen kijken, maar héél lage bezetting.

Wel een minder "naar" aanvoelend straatje dan in menig andere Strecke.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan