- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/massage/thaise-dames-at-your-service-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 180
Nieuwe dame, Dada.
Begin 40 geschat, 1m50, lijkt klein beetje op Mimi (ook qua stijl van masseren).
€80 betaald voor alleen massage, maar ze gooide alle registers open voor meer. Dat lukt.....met mijn stomme kop €100 extra gegeven voor zoenen en nmc. Dat is wat ze vroeg, geen vergissing van mij.
Tongzoenen beetje terughoudend, neuken wel goed.
Massage overigens zeer goed. Maar ik voel me toch ietwat genept, toen ik haar wilde beffen was dat ook weer €20 extra. Naja, zo nodig hoeft niet hoor. Niet mijn #1 hobby.
Herhaling? Mwah, misschien als er niks anders is en dan alleen uurtje massage met h.e.
Maakt wel keurig het uur vol en mocht daarna nog douchen.
Begin 40 geschat, 1m50, lijkt klein beetje op Mimi (ook qua stijl van masseren).
€80 betaald voor alleen massage, maar ze gooide alle registers open voor meer. Dat lukt.....met mijn stomme kop €100 extra gegeven voor zoenen en nmc. Dat is wat ze vroeg, geen vergissing van mij.
Tongzoenen beetje terughoudend, neuken wel goed.
Massage overigens zeer goed. Maar ik voel me toch ietwat genept, toen ik haar wilde beffen was dat ook weer €20 extra. Naja, zo nodig hoeft niet hoor. Niet mijn #1 hobby.
Herhaling? Mwah, misschien als er niks anders is en dan alleen uurtje massage met h.e.
Maakt wel keurig het uur vol en mocht daarna nog douchen.
Laatst bewerkt door een moderator: