Dag van de betaalde liefde

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eind twintig hier, maar Slam heb ik ook al een hele tijd geleden achter me gelaten. Doe mij maar Radio 4 of 5 inderdaad.

Ik doe overigens wel mee aan deze dag. Heb vanavond een afspraak staan. 😁

Radio luister ik al jaren niet meer. Mijn muziek komt van Spotify. Hadden die maar zo'n verloting.

PS Sky is voor verveelde huisvrouwtjes
PPS mocht de prijs naar een vrouw gaan, krijgt zij dan van slam, een gigolo kado?

Voor zover ik daar invloed op heb, varieer ik graag, al is het maar om de reclameblokken te omzeilen.
Drie of vier regionale omroepen, wat landelijke en als dat niet naar de smaak is, dan de eigen muziekvoorraad.
Verbazingwekkend trouwens dat ze soms tegelijkertijd ellendige muziek uitzenden.

538 voornamelijk voor de column van Peter Heerschop of anders Veronica , vroeger veel Arrow classic rock maar dat gaat snel vervelen elke keer diezelfde 20 a 30 nummers
Op het werk luister je niet bewust maar pas als er een echt irritante plaat gedraaid word of als iemand de radio uitzet valt het je op
Sky is voor in de wachtkamer bij de tandarts

Doe mij maar Soulradio of Funx..als ruime 50-ger.
FunX had een dvp bij Dynamite ooit aangezet op haar telefoon. Er was geen radio, maar wel een bal herrie van de gang, dus om dat te overstemmen vroeg ik om wat muziek op te zetten. Lig je dasr toch te vrijen met die tenenkrommende Neder-rap in je oren... 🙄 Het werd nog erger toen ze een tien minuten durende discussie begonnen over mannen vs vrouwen. De dvp zag het niet omdat we in doggy waren, maar ik werd he-le-maal afgeleid door dat stomme gelul. Het hield ook maar niet op.

Het valt me wel op dat, wanneer de dvps zelf de muziek kiezen (dus niet dat het huis de radio aan heeft staan), het altijd kutmuziek is. Altijd. En het is altijd hetzelfde sóórt kutmuziek. Het is altijd dezelfde dreun/beat met dezelfde geauto-tunede stem.

Kijk, ze hoeft van mij echt geen Chopin op te zetten, maar dat de wansmaak zo universeel én hetzelfde is, vind ik wel opvallend. 😏

Ik luister wel Slam niet altijd.
Veronica wordt je gek van. Ze kondigen een plaat af met zo en dit was die en die op radio Veronica en nu gaan we het volgende draaien op radio Veronica en blijf luisteren naar Veronica. En dat de hele dag door!

Het valt me wel op dat, wanneer de dvps zelf de muziek kiezen (dus niet dat het huis de radio aan heeft staan), het altijd kutmuziek is. Altijd. En het is altijd hetzelfde sóórt kutmuziek. Het is altijd dezelfde dreun/beat met dezelfde geauto-tunede stem.
hahaha ja dat heb je als je jonge meiden wil , dan krijg je toch op een gegeven moment ergens een generatiekloof

Ik luister wel Slam niet altijd.
Veronica wordt je gek van. Ze kondigen een plaat af met zo en dit was die en die op radio Veronica en nu gaan we het volgende draaien op radio Veronica en blijf luisteren naar Veronica. En dat de hele dag door!
Helemaal mee eens..
Veronica was in de jaren 80 een dijk van een zender..
Herinner me bijvoorbeeld Curry en van Inkel nog op de vrijdagavond.. Met de minimix van Ben Liebrand onder andere
Nu, met de 'beste 80's en 90's hits'
Is het volgens mij een Cd wisselaar met 4 dubbel cd's van dat genre, een mengpaneel, een paar djs en een zender
Bed of roses van Bon Jovi, November rain van Guns and Roses, Hotel California, van the Eagles
Die komen bijna dagelijks terug..
Was vorig jaar bij een klant bezig die hem aan had staan..
Ik merkte als ik er s'morgens heen reed,dat dat ging tegen staan..

En vergeet dat wind of changes niet....
Snap ook niet dat die Stenders daarheen is gegaan. Ja hij is directeur geworden. Maar elke keer roepen dat je naar Veronica luistert en bij elke plaat zeggen dat je die hoort op Veronica is niet bevorderlijk voor je luisterplezier.

En vergeet dat wind of changes niet....
Snap ook niet dat die Stenders daarheen is gegaan. Ja hij is directeur geworden. Maar elke keer roepen dat je naar Veronica luistert en bij elke plaat zeggen dat je die hoort op Veronica is niet bevorderlijk voor je luisterplezier.
Dat is inderdaad wel irritant , en die formule van één dj die twee sidekicks heeft die er zitten om flauwe grappen aan te geven en er daarna ongeloofwaardig hard om gaan lachen begin ik ook beu te worden

Het valt ook niet mee om elke dag weer een leuk programma van een uur of drie in elkaar te flanzen natuurlijk , maar die nonstop muziekzenders vind ik ook niets

Ik ben toen de 1ste Golfoorlog, net was begonnen. Binnengewipt bij een van de weinige Nederlandse dvp's op de Wallen. Na het pijpen, zette ze een nieuwszender aan Radio2, BNR ofzo. Mijn jongeheer ging er gelijk weer van hangen en van neuken, is ook niets meer van gekomen. Ze heeft me verder gepijpt, maar klaarkomen zat er gewoon niet meer in.

Voor mij zelfs liever tyfusmuziek, dan BNR. Alhoewel als ik die hoempa op radio oranje ofzo hoor, loop ik ook brakend weg.

Bij een van mijn bezoekjes had de dame wat muziek op haar mobieltje aangezet, ongetwijfeld bekende artiesten uit haar thuisland, ergens in Zuid-Amerika.
Eigenlijk nog liever dat, dan één van onze nationale zenders. Platenruiters die met meer mensen het programma doen, is op zich nog niet zo'n ramp, het wordt pas vervelend als ze te lang blijven praten. Gelukkig ontvangen de meeste DvP's niet in de ochtend, want dan laat Veronica inderdaad iets liggen, want daar vallen de aanwezigen elkaar voortdurend in de rede. Gijs Staverman, Ruud de Wild zijn er nog twee die teveel blijven kleppen.
Helemaal mee eens..
Veronica was in de jaren 80 een dijk van een zender..

Is het volgens mij een Cd wisselaar met 4 dubbel cd's van dat genre, een mengpaneel, een paar djs en een zender
Bed of roses van Bon Jovi, November rain van Guns and Roses, Hotel California, van the Eagles
Die komen bijna dagelijks terug..
Dat is dan nog redelijk te pruimen, ze staan niet voor niets hoog in de eindejaarslijstjes.
Maar als ik bij een DvP zou zijn en REM of Red Hot Chili zou gespeeld worden, dan is mijn goesting subiet verdwenen en mijn humeur onmiddellijk verpest.
En daar heeft, naast Veronica en Radio 10, ook Arrow een handje van om die veelvuldig ten gehore te brengen.
Dan maar die onbekende artiesten die op dansfeesten gespeeld worden, dat maakt niet veel uit. Alles beter dan die slappe hap die ze in het Nederlands rappen met zangers of zangeressen die totaal geen stembereik hebben.
Met behulp van computers lijkt het of iedereen talent heeft.

Nee, volgens mij niet..
Maar het overgrote deel van forummers zijn dacht ik de 50, 60 gepasseerd
Die luisteren in de regel naar Sky ofzo
ben zo'n vijftiger... jezus wat wordt ik slap van Skyradio daar kan ik nog geen 5 minuten naar luisteren
Slam staat altijd aan in de auto, tenzij ik Spotify stream met iets als de techno bunker dusss

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
49.145
Leden
40.294
Nieuwste lid
Roberto69
Terug
Bovenaan Onderaan