Recensie Dahlia, Teralfene 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tyrion Lannister

Wandelaar
50
25/08/22
33
6
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/african-dahlia-zoet-van-binnen-en-glanst-van-buiten.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik ben langsgeweest. Afspraak via whatsapp alles in Nederlands.Maar ze spreekt alleen Frans. Ontvangt in dezelfde ruimte als Lexy. Ter plaatse gekozen voor 1/2 uur . Is niet mijn gewoonte maar ze leek niet echt enthousiast . Gezicht is maar zozo, rest van lichaam klopt met foto's.
eenmaal op bed doet ze er alles aan dat je haar niet kunt aanraken . Strelen mag, borsten niet doet pijn. niet gekust . Begint direct af te trekken , eenmaal stijf pijpen zonder maar eerst wrijft ze iets op haar lippen wat waarschijnlijk stimulerend werkt . Daarna begon ze terug af te trekken en gebruikt hiervoor massageolie. Gewoonlijk verdraag ik dit nogal goed maar de combinatie van al het voorgaande maakte dat ik onverwacht snel klaarkwam. Nog een kleine rugmassage en klaar
ik heb hooguit een kwartier op het bed gelegen.
geen French kiss of zelfs geen gewone zoen, geen penetratie. Een aftrek beurt van 100 euro.
niet aan te raden
 
Amai dan hebben wij geluk.
Wij ( mijn vrouw en ik ) hadden met haar afgesproken in Wommelgem. Op voorhand enkele dingen gevraagd die konden en niet konden. ( wel in het frans)
Aangekomen in Wommelgem treffen we een dame die zeer weinig interesse toont en bij toch nog is te herhalen wat we afgesproken hadden ging vingeren opeens niet meer .
Terug aangekleed en ons geld terug gevraagd en ook gekregen.
Gelukkig
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/african-dahlia-zoet-van-binnen-en-glanst-van-buiten.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik kan de bovenstaande slechte reviews en reacties bevestigen. Absoluut te vermijden dame! Ik had haar ongeveer drie jaar geleden gedate bij Erotheek Freya in Hulst. Floortje was toen helaas dubbel geboekt :cautious:. Dahlia adverteerde toen met de naam Nuria en toen had zij al een zeer slechte review op Hookers.nl. Helaas las ik dit achteraf. :cautious: Ook tijdens mijn date bij Erotheek Freya was zij ronduit waardeloos. PZC en tongzoenen deed zij bij Erotheek Freya geweldig. Missionaris en met name doggystyle waren echter ronduit waardeloos. Nuria/Dahlia bolt haar rug en zorgt opzettelijk dat zij haar bekken op een ongemakkelijke hoogte plaatst. Hierdoor kan je niet comfortabel stoten bij doggystyle. Als je haar bekken met de hand probeert te corrigeren dan gaat zij opzettelijk te hoog op haar knieën, OF dan ploft zij plat neer op bed. Pure passieve aggressie en absoluut te vermijden DVP dus!

Mijn tweede ontmoeting met deze dame was in november 2023. Dit was in Bekkevoort bij Cupido kamerverhuur. Ik hoopte eigenlijk op een andere dame. Toen ik zag dat het Nuria was; toen twijfelde ik of ik moest doorzetten. Stiekem hoopte ik op verbetering. Helaas was dit niet van toepassing. De dame had in de voorbijgaande jaren inmiddels al enkele lelijke piercings en lelijke gezichtstattoos laten zetten. De foto's komen dus aanzienlijk mooier over dan hoe deze dame er anno 2023 uitziet. Gezien haar kleine hangtieten is alleen de vorm van haar billen en de vorm van haar taille nog echt opwindend. Er valt ook nog enigsziens iets positiefs te zeggen over haar PZC techniek. Dit doet zij namelijk met gevoel en met Vicks zalf :oops:. Dit laatste was voor mij een nieuwtje dat wél beviel. Wat niét beviel was het feit dat zij geen enkel woordje Engels of Nederlands spreekt. Naast dat maakt Dahlia zich nog steeds schuldig aan een matige inzet en die bovenstaande streken met doggystyle. Mijn oordeel: deze dame negeren en absoluut vermijden!
 
Mij vandaag dus ook laten vangen bij haar via WhatsApp afspraak gemaakt gevraagd kussen en tongzoenen en voet fetish mogelijk was allemaal mogelijk zodus ik date gemaakt was ma 10min rijden waarom ni maar daar aangekomen betalen douche in bericht zei ze te samen douche nee dus !

Dan op bed massage van rug was ni slecht beetje speels en zacht maar dan omdraaien en was ineens gedaan beetje trekken en toen ze wou pijpen nog eens grondig gekuist alhoewel ik just gedoucht had bij haar en thuis ook
Smeert ze vaseline op haar lippen en vickx blijkbaar maar kon haar nergen aanraken kussen kon ni meer wou haar vingeren benen zo toe als iets houden wou beffen mogt ook ni dus heb gewoon gezegd stop ma met u cinema heb me aangekleed had voor 1 uur gevraagd maar na 35 min al weg maar heb wel 50€ weer gevraagd pfff
 
(Wes, kan je het recensieformulier misschien invullen? Dat is namelijk erg handig en overzichtelijk voor anderen.)

Ik ben het 100% eens met Wes. Ondanks dat deze Afrikaanse lekker dichtbij in Vlaanderen ontvangt blijft Dahlia een te vermijden DVP! Ten eerste zien haar foto's op internet er beter uit dan de realiteit. In het echt staat ze namelijk volgeprent met tatoeages en piercings. Op haar online foto's zijn deze tattoos en piercings zeer doelbewust weggewerkt. Erg zonde want Dahlia haar figuur is (afgezien van de kleine, slappe borsten) daadwerkelijk prachtig! Het intieme gedeelte en de algehele beleving zijn helaas ronduit waardeloos. Dahlia spreekt namelijk geen woordje Nederlands, Vlaams, of Engels. Naast dat gaat Dahlia tijdens de daad zodanig liggen, dat je zowel bij missionaris als bij doggystyle niet comfortabel kan 'stoten'. Zelfs haar radelijke pijpkunsten met Vickx kunnen dit niet goedmaken :mad:. Zelfs als je aanvankelijk bloedgeil bent, is de algehele ervaring bij Dahlia dus echt een deceptie! Erg zonde! want DVPs die slank, jong, knap, EN zwart zijn; zijn (in Europa) erg zeldaam! Als Dahlia haar DVP service op orde had; dan had Dahlia zonder twijfel een grote schare aan trouwe fans kunnen hebben die desnoods bereid zouden zijn om haar meer te betalen!
Kortom; zonde van het geld en een absoluut te vermijden DVP!!

[Mod edit: het is verboden hier foto's uit de advertentie te posten, zelfs als de dame onherkenbaar blijft]
 
Terug
Bovenaan Onderaan