WHEM Daisy, Amersfoort

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar ze kómt blijkbaar wel, dat is al heel wat. ;)

Commentaren bij het nummer 0633218300


Komt geen afspraken na
Gevaarlijk02-07-2021

niet intrappen!
Storend27-06-2021
Het is maar net hoe je dat bekijkt!!

https://slick.ly/nl/0633218300 > 0 commentaar, 116 x gecheckt
https://gebelddoor.nl/nummer/0633218300 > 0 commentaar, 63 x gecheckt

wacht nog even af, hopelijk reageert er nog een 'oude getrouwe' met ervaring uit de eerste hand of diegene die het commentaar op de website heeft geplaatst (en niet uit rancune heeft geschreven).


NB Heb ook ook even mijn telefoonnr gecheckt die ik bij het wandelen gebruik op 'gebelddooor.nl', wat schetst mijn verbazing men heeft mij al 20 x gecheckt!!! Sta te boek als 'verdacht', moet niet gekker worden :oops:
 
Het is maar net hoe je dat bekijkt!!

https://slick.ly/nl/0633218300 > 0 commentaar, 116 x gecheckt
https://gebelddoor.nl/nummer/0633218300 > 0 commentaar, 63 x gecheckt

wacht nog even af, hopelijk reageert er nog een 'oude getrouwe' met ervaring uit de eerste hand of diegene die het commentaar op de website heeft geplaatst (en niet uit rancune heeft geschreven).


NB Heb ook ook even mijn telefoonnr gecheckt die ik bij het wandelen gebruik op 'gebelddooor.nl', wat schetst mijn verbazing men heeft mij al 20 x gecheckt!!! Sta te boek als 'verdacht', moet niet gekker worden :oops:
Ben dan geen oude getrouwe maar heb een jaar geleden eens met haar afgesproken.
Date niet heel bijzonder, je mag meerdere keren klaarkomen zei ze....... niet dus
Daarnaast gemaakte afspraken worden niet na gekomen, en is persoonlijk mijn dame niet qua uiterlijk.
Is wel wat aan de stevige kant, onder de tattoo's en aantal piercings.
Ik zal er niet meer een afspraak maken, mede omdat ze afspraken niet na komt en het gewoonweg niet mijn dame is, kan het niet mooier maken dan het is.
 
Leuke dame als je ook van kletsen houdt. Beetje lange intro voor het naar boven gaan, maar daardoor kreeg sex wel iets van GFE. Alle handelingen vrij kort, behoudens NZC. Dat was dan ook lekker.
 
hoewel ik nooit recensies schrijf maar wel met regelmaat dames bezoek wil ik wat betreft deze dame wel een duit in het zakje doen.

Ik herken mij (deels) niet ik bovenstaande reacties. Ja ze heeft piercings, ja ze heeft tattoos.

Wat ik als pluspunten ervaarde aan onze date zijn:
- eerst rustig met elkaar kletsen, elkaar leren kennen (zonder dat dat van je tijd af gaat)
- drankje werd aangeboden
- de daad zelf was dik in orde. Lekkere blowjob zonder en sex met. Tot slot klaargekomen op haar lichaam en borsten.

In acht nemende dat ik vaker afspraak vind ik deze dame (en geleverde diensten) dik in orde.
 
Zojuist geweest bij deze vrouw, ze weet je goed gerust te stellen ze geniet ook echt van de seks!! Dame is stevig maar persoonlijk hou ik daar van! Het en der wat piercings maar dat zit je zeker niet in de weg. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar
 
zijn er nog wandelaars die recent bij haar op bezoek zijn geweest? Bovenstaande recensies zijn al wat ouder...
Heb haar een foto gestuurd en kreeg er 1 terug... helaas veranderde mijn agenda en kon het niet doorgaan. Daarna hier gezocht en gevonden maar hierdoor twijfel

wie kan meer vertellen?
 
Niet recent. Afgelopen zomer 2 keer bij haar geweest. Leuke vriendelijke dame. Moet alleen wel je type zijn. Dame is wat stevig en heeft wat piercings. 1e keer keurig ontvangen, gezellig praatje. Ze gaat er eigenlijk standaard van uit dat je bare wilt. Ze vroeg bij het afrekenen namelijk 100 voor een half uurtje. Maar dat durfde ik toch niet aan. Dus 80 betaald voor een half uurtje. Naar boven gegaan, al lekker zoenend uitgekleed en op bed gaan liggen. Ze begon heerlijk te pijpen (zc) en al gauw pakte ze een condoom en kroop ze er op. Al heerlijk rijdend heeft ze mij klaar geneukt. Daarna nog even kletsen en vertrokken.
Paar weken later weer afgesproken. Weer zelfde verhaal een beetje. Tijdens het neuken toch overstag gegaan en snel 20 euro gepakt. Condoom ging af en ze ging er heerlijk op rijden. Duurde niet lang tot ik kwam. Daarna even gekletst en weer gegaan. Wil haar binnenkort weer bezoeken
 
Terug
Bovenaan Onderaan