Recensie Daisy, De Klinge 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Axel

Wandelaar
34
08/04/22
22
3
Intiem
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/prive-ontvangst-483520097.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Mijn nood was hoog, mijn budget klein en ik zoek altijd vrouwen van het type die "je buurvrouw zouden kunnen zijn". Met andere woorden geen barbie-popjes. Daarom besloot ik op goed geluk eens bij Daisy te proberen. Op haar profielfoto's ziet ze er niet bepaald aantrekkelijk uit, ik weet het, maar vermits SSBBW's regelmatig garant staan voor echt geile sex dacht ik "dat wordt plezant". Maar wat een misrekening! Continu was Daisy aan het zagen en klagen over hoe duur het leven wel niet is en dat ze alleen maar daarom mannen ontvangt. En ja, dat klopt ook wel want met uitzondering van een beetje ongeïnteresseerd met haar hand aan je piemel wrijven, doet ze dus helemaal niks. Ze zoent niet, tongzoenen hoef je dus ook niet te proberen. Wanneer je haar wil neuken, kijkt ze met een blik van "o nee, moet dat echt?" en doet ze haar benen amper open. En probeer je piemel dan maar eens in het gaatje te proppen als dat gaatje niet alleen verstopt is onder een bos schaamhaar, maar ook onder een dikke buik die grandioos in de weg zit. Er is dus uiteindelijk helemaal niks gebeurd en ik ben het maar afgebold nog voor het uurtje om was. Achteraf bezien misschien nog maar goed ook, want ondanks het feit dat mijn handen niet lager dan haar navelbuik zijn geweest, roken ze maar vreemd toen ik terug naar huis toe reed. In haar advertentie schrijft ze telkens dat ze "hoopt op afspraken". Kan ik best begrijpen als je het financieel niet gemakkelijk hebt, maar waarom doet ze dan niet een beetje moeite om het een man een beetje naar de zin te maken want als je éénmaal bij haar bent geweest, is het herhalingsgevaar nul komma nul.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan