Recensie Daisy, Dordrecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HertogJan

Wandelaar
73
25/10/21
245
9
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/hey-lekkertjes_7460113
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben nu een paar keer bij Daisy geweest voor een pijpdate/vluggertje. Haar advertentie was mij niet onbekend omdat zij al langer op Sexjobs adverteert en ik haar alweer bijna zeker 2 jaar geleden had gecontacteerd (toen ontving ze onder de naam Sylvia).

Na contact opgenomen te hebben en mijzelf verplaatsen richting haar adres werd ik bij aankomst verwelkomd door een leuke vrouw. Het valt direct op dat je best makkelijk met haar kan praten en voor een grapje is ze ook in een goede manier voor in.
Ze trok haar bovenkleding uit en liet 2 mooie borsten zien waar ik gelijk mee begon te spelen terwijl zij mij aftrok. Daarna gaf ze mij een heerlijke pijpbeurt. ze zuigt echt aan je! Dit met variërende snelheden , dieptes en een af en toe eens flink op je kloppende lid te spugen en daarna heerlijk af te trekken of over je eikel te wrijven. Het is jammer dat je niet in haar mond mag klaarkomen want ik wil eigenlijk nooit dat ze stopt met pijpen om mij klaar te trekken over haar borsten. Toch blijft het een lekker gezicht om over haar borsten te spuiten.
Na het schoonmaken werd ik alsnog vriendelijk behandeld en vertrok ik tevreden.

+ lekker pijpen zonder condoom
+je kan snel bij haar terecht

Minpunten: Bij mijn eerste afspraak was het huis nogal rommelig, rook erg naar sigarettenlucht en er stond harde muziek aan. De laatste aantal keren heeft ze dit dan wel weer prima opgeruimd en schoongemaakt (de rooklucht hing er nog wel enigzins in de gang), en was de muziek ook uit.
Ook is contact opnemen soms best 'lastig' in de zin van dat er soms dagen zijn waarop ze pas erg laat op je berichtje reageert.

Samenvatting: prima pijpdate, snel een plek en vriendelijke behandeling. Wel alleen afwisselend een rommel en er hangt een rooklucht in de gang.

herhalingsgevaar: ja, ik ben nu al een paar keer geweest voor het lekkere pijpen
 
Update aan deze recensie:
Ik ben nu een aantal keer geweest om ook gebruik te maken van de intiem optie, alleen deze heeft voor mij absoluut geen herhalingsgevaar.
Ik ben een keer geweest voor een langere date, ik had verwacht dat ik voor de tijd had betaald alleen toen ik sneller dan verwacht klaarkwam stond zij z.s.m. weer op en begon zich alweer aan te kleden. Daarna werd eigenlijk al snel richting de deur gewezen en stond ik binnen 25min alweer buiten.
Daarna ben ik nog eens geweest voor een korte date, alleen ook dit was helemaal niks. snel weer aankleden en gauw de deur uitwerken.
Er is ook maar 1 standje mogelijk: missionaris, en dit is al redelijk moeilijk vanwege het gebrek aan ruimte op het bed. Wat ook teleurstellend was: je mag amper van het komen genieten. Zodra je komt duwt ze je zowaar van haar af om "ongelukken te voorkomen". oftewel kom je net en probeer je hier van te genieten? afgekapt en gauw aankleden.

En absoluut niet om de dame af te vallen, alleen de laatste paar keren is de mate van hygiëne redelijk afgenomen. er heerste weer een sigaretten lucht en er was weer sprake van harde hardcore muziek. Ook waren bepaalde aanzichten niet echt de "geilste".

neuken? ik zou het overslaan.
pijpen? ik zou eerst even 'sfeer gaan proeven' voor je besluit door te gaan (overigens is het pijpen zelf wel prima).
 
Laatst eens geprobeerd met haar af te spreken. Dat ging in eerste instantie prima. Had zelfs al de straatnaam gekregen, ik moest haar even appen als ik daar was. Paar minuten voor de afgesproken tijd gearriveerd en geappt. Geen reactie. Paar pogingen gewaagd nog, maar uiteindelijk maar vertrokken en tot op heden nooit meer een reactie ontvangen. Bijzonder. Is in elk geval van mijn lijstje af.
 
Zelfde ervaring als hierboven. Gesprek en afspreken ging vlot via de app. Ik had in 1e instantie wat twijfels oa door minimale aantal recencies. Maar toch door contact via de app mezelf over de streep getrokken. Afspraak gemaakt en tijd afgesproken. 10 minuten voor afgesproken tijd radiostilte. Nog even gewacht in de doorgegeven straat. Voor niks!
Doe hier je voordeel mee. Faker..
 
Je kan een poging wagen, maar het lijkt mij vergeefse moeite op basis van mijn ervaring. Die ook door een volgende poster werd gedeeld.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan