WHEM Daisy, fitte studente

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
waarom is ze nep bij zekerheid ? Ben wel met je eens in de categorie Nederlands onder de 30 is wel 75% nep , dat is waar
Ach ja, NL studente, nieuwe advertentie, foto's met geblurred gezicht, "volbloed NL", advertentie is 1 week oud en de leeftijd klopt nu al niet meer, taalgebruik is niet volledig NL te noemen, alleen appen niet bellen, neppe foto op WA.....en zo kan ik nog wel even doorgaan.
 
Ze draagt op 1 van de foto's een slip van het merk PSD. Dat lijkt een Amerikaans merk te zijn wat niet direct in Nederland of ons omringende landen verkocht wordt. De kans dat een 'volbloed Nederlandse studente' zoiets draagt is veel kleiner dan dat het gejatte foto's van het internet zijn.
 
En hoewel het heel lastig te zien is lijken het me ook geen Europese stekkers als ik inzoom dat stopcontact.

Allemaal geen direct bewijs dat de advertentie nep is maar ik combinatie met de eerder genoemde punten in dit topic toch wel zoveel verdachte dingen in deze advertentie dat het slim is deze met heel veel wantrouwen te benaderen (voor zover je haar zou willen benaderen).
 
Dat zijn voor 100 % Amerikaanse stopcontact op de foto's. Op foto 2 zie je een platvlak net onder haar linker arm. Dat is ook een afdekplaat van een Amerikaans stopcontact en het interieur lijkt ook verdacht veel op wat je ziet in Amerikaanse huizen shows..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan