Recensie Daisy, Huize Fleur, Apeldoorn 4,73 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Naar aanleiding van het verwijderen van vrijwel al mijn reacties hier, heb ik zelf een topic bij "vrouwen aan het woord " aangemaakt.
Hier kan ik dus wel reageren op de hier geplaatste recensies etc.

Uiteraard mogen jullie heren daar ook reageren.
😘

Laatst bewerkt door een moderator:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
180
Vanochtend ben ik op de bonnefooi bij Huize Fleur langs geweest. Ik werd daar door Daisy ontvangen, en kreeg te horen dat ik meteen met haar mee mocht naar de kamer.

Eenmaal op de kamer aangekomen hebben we het eerst even gehad over mijn wensen. Ik kwam voor een uur, en wou eigenlijk uitsluitend gepijpt worden, zonder condoom. Netjes afgerekend, even naar de wc gegaan, en vervolgens werd ondergingen we beiden een wasbeurtje.

Toen kon ik op het bed gaan liggen, en simpelweg genieten. Het duurde even voordat mijn lid op sterkte was (ik was zenuwachtig), maar het lukte prima. Daisy gaf aan van teasen te houden, dus dat deed ze ook. Op een gegeven moment ging ze mij lekker diep pijpen. Daar kan ik enorm van genieten! Ik verdween niet helemaal haar keeltje in, maar ik voelde wel dat ik erin zat. Toen ging ze weer wat rustiger doen.
Ik gaf aan dat ik dat diepe pijpen echt fijn vond, en dat heeft ze meteen goed opgepikt. Ze ging weer aardig diep, lekker gaggen, dat was fantastisch. De enige manier waarop dat eventueel beter kon was als het dus nog dieper ging.

Hoe dan ook, het was zo lekker dat ik binnen pakweg een halfuur klaarkwam. Ik gaf het op tijd aan, en ze bleef me tijdens/na het klaarkomen nog een beetje aaien, wat fijn was.

Tot dusver helemaal top! Maar toen mocht ik mij even wassen, en hoorde ik dat dat het was. Beetje teleurstellend, wel voor een uur betaald, na een halfuur weer buiten staan. Ik had het chique gevonden als ik een tweede ronde aangeboden had gekregen. Maar misschien had ik daar zelf beter van tevoren naar kunnen vragen. Volgende keer hopelijk beter!

Daisy heeft zelf gereageerd op het enige minpuntje aan mijn bezoek:
Ehm dat is vervelend dat je het zo hebt ervaren. Dit was zeer zeker niet de bedoeling.​
Dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd. Als je een uur betaald dan heb je ook recht op het uur, tenzij je zelf aangeeft dat het goed is. Ik ving ten onrechte dus signalen op dat het zo goed was. Dit zal niet nogmaals gebeuren. Mijn excuses​
Gevalletje miscommunicatie dus, daar heb ik net zo goed een aandeel in gehad. Geen enkele reden om aan te nemen dat dit stelselmatig gebeurt 🙂

Laatst bewerkt:
Ik heb geen idee of de vraag hier mag maar stel hem toch. Heeft er ook iemand ervaring met prostaat massage van @Daisy en zo ja hoe was dat? Ik heb zelf 0 ervaring er mee maar wel eens gezien en het lijkt me echt ontzettend lekker.

Vers van de pers, ik was zojuist bij Daisy. Ik zat al even de agenda in de gaten te houden en gelukkig werkt ze ook avonden.

De vele positieve recensies hadden mijn aandacht getrokken, naast het feit dat ik Huize Fleur een leuk klein privéhuis vind.

De sfeer is gemoedelijk en toen in het huis tegemoet liep moest ik in mezelf even gniffelen, want dit was ooit het eerste privéhuis wat ik bezocht. Zo zenuwachtig als ik toen was, zo relaxt liep ik er nu heen.

Het ontvangst was hartelijk door Daisy zelf. Jij komt voor mij zei ze. Mijn eerste indruk: wat een leuke spontane dame!

Na de hoognodige sanitaire stop, mocht ik met haar mee naar de kamer. Mijn eerste indruk bleek correct. Ze maakt makkelijk contact en ik had al snel door dat er een leuke klik hadden.

Na de financiële afwikkeling en het opfrissen, gaf ik aan het lekker rustig aan te willen doen.

Op het bed beland zijn we begonnen met strelen en zoenen en een heerlijk sensuele blowjob. Het voelde direct vertrouwd, wat een leuke en lieve dame is het.

Ze voelde haarfijn aan wat ik lekker vind, zelf noemde ze dit 'de flow bepaald de date'. En daar kan ik me prima in vinden.

Knap hoe ze probleemloos aanvoelt welk tempo bij mij past. En ze stelde voor om de Lingam massage uit te proberen. Ze kan gedachten lezen, want dat was precies wat ik wel eens wilde proberen.

Wat volgde kan ik het beste beschrijven als een spel van teasen, uitstel, opbouwen van spanning van een bijzonder hoog niveau. Ik was echt even helemaal van de wereld, mijn hoofd leeg en volop genietend.

Het uiteindelijke orgasme kwam uit mijn tenen, wat een ontlading! Veel mannen zullen mijn wellicht niet begrijpen, maar ik vind dit zoveel intenser dan gewoon intiem zijn.

Ja Daisy heeft ook mij overtuigd. Je merkt aan alles dat ze het met plezier doet en de ervaring is heel duidelijk merkbaar. Maar dan wel in de positieve zin. Niets automatische piloot, maar sensueel en geil.

Ik heb genoten en dit bezoek gaat zeker een vervolg krijgen. Dankjewel Daisy, het was me een waar genoegen 😘

Terug
Bovenaan Onderaan