Recensie Daisy, RVP, Made 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BitchFokker2.0

Vaste klant
189
15/03/23
791
2
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/daisy/140852
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Mocht je info willen over Daisy, de nieuwe van RVP dan bij deze.

Ben van de week bij haar geweest en ze is betoverend mooi. Lekkere grote tieten en opgespoten lippen. Heel mooi lichaam ook. Een beetje te vergelijken met de wonderschone Maya die excellente service leverde. Ze was eerder werkzaam bij Huize Sandra onder de namen Jess en later Emma. Voorheen heette ze dus Jess, ze was toen veel voller en ze was nog niet op bezoek geweest bij de tietendokter. Helemaal mooi opgemaakt ook dus ik had er zin in!

Dus toen we naar kamer vijf gingen had ik het idee opgevat om haar eens flink op de bank te nemen. Nou daar kwam weinig van terecht aangezien ze begon met aftrekken. Dan weet je het wel waar het heen gaat. Het aftrekken was verschrikkelijk waarbij ik het zowat uitgilde want ze begon mijn ballen te kneden. Ouch!

Helaas mocht er vrijwel niets. Zoenen al helemaal niet, dat doet ze alleen met haar vriend. Het pijpen was heel goed. Drie standjes die elk, ik overdrijf nu niet, 1 minuutje duurden. Beffen stond ze ook niet toe want dat was vies. En ik was te dom om de kamer uit te lopen. Deze meid heeft zon lekker lijf dat je haar wilt nemen maar helaas. Aan de haren mag je niet komen, aan het gezicht niet. Vingers natmaken en de tepels masseren was ook uit den boze. Tot de volgende keer was het nog... jaja... Verwacht dat ze zo weg is net als Melody en Davina. Daar had ik hetzelfde mee.
 
Mocht je info willen over Daisy, de nieuwe van RVP dan bij deze.

Ben van de week bij haar geweest en ze is betoverend mooi. Lekkere grote tieten en opgespoten lippen. Heel mooi lichaam ook. Een beetje te vergelijken met de wonderschone Maya die excellente service leverde. Ze was eerder werkzaam bij Huize Sandra onder de namen Jess en later Emma. Voorheen heette ze dus Jess, ze was toen veel voller en ze was nog niet op bezoek geweest bij de tietendokter. Helemaal mooi opgemaakt ook dus ik had er zin in!

Dus toen we naar kamer vijf gingen had ik het idee opgevat om haar eens flink op de bank te nemen. Nou daar kwam weinig van terecht aangezien ze begon met aftrekken. Dan weet je het wel waar het heen gaat. Het aftrekken was verschrikkelijk waarbij ik het zowat uitgilde want ze begon mijn ballen te kneden. Ouch!

Helaas mocht er vrijwel niets. Zoenen al helemaal niet, dat doet ze alleen met haar vriend. Het pijpen was heel goed. Drie standjes die elk, ik overdrijf nu niet, 1 minuutje duurden. Beffen stond ze ook niet toe want dat was vies. En ik was te dom om de kamer uit te lopen. Deze meid heeft zon lekker lijf dat je haar wilt nemen maar helaas. Aan de haren mag je niet komen, aan het gezicht niet. Vingers natmaken en de tepels masseren was ook uit den boze. Tot de volgende keer was het nog... jaja... Verwacht dat ze zo weg is net als Melody en Davina. Daar had ik hetzelfde mee.
Bedankt strepen we die ook af .er zijn bij rvp genoeg andere mooie dames waar wel meer bij mag. en zeker ook mooi om te zien Yasmine lizzy Chantal Kim lois Sara en nog wel meer kijk op de review algemeen rvp
 
Ahh dit is dus Emma van Huize Sandra! Dank voor je recensie want dan weet ik precies hoe het zit! Idd echt mooi meisje (toen nog plate tieten) maar echt ongelofelijk niks mag. Dat niet dit niet totaal niet geschikt voor dit werk. Gaat absoluut niet lang blijven bij rvp want dit is echt onder de standaard van rvp.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/daisy/140852
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een lange vakantie periode was ik wel weer eens toe aan wat spanning. Om teleurstelling te voorkomen even vooraf gebeld. Ik had Daisy en Leah gezien en kwa omschrijving ontliepen deze dames elkaar amper. Echter op het tijdstip dat ik wilde komen was alleen Daisy beschikbaar dus een blinddate met haar geboekt.
Daisy is in het echt net als op de foto`s super sexy en betoverend. Ze is super vriendelijk en ruikt heel lekker. Ok ze spreekt engels maar dat vormt geen enkel probleem wat mij betreft. Vooraf gezellig even gekletst en we hadden diverse dezelfde gedeelde interesses en dosis droge humor. Toen was het tijd voor actie. Heren, behandel haar net als elke vrouw met respect en je krijgt dit dubbel van haar terug. Ze tongzoent NIET maar dit gaf ze tijdig aan. Pijpen zonder condoom echt TOP. Ze zuigt hem eraf en kijkt je daarbij heel verleidelijk aan. Na intens genoten te hebben komt ze lekker bovenop zitten en begint lekker stevig te rijden. Na 2 min vroeg ze of ik wilde switchen en dat vond ik prima.... niet gek met zo`n lekker uitzicht. Diverse standjes gedaan, tussen door heeft ze nog even verder gepijpt en uiteindelijk heb ik het handmatig afgemaakt waarbij ze heerlijk actief hielp. Al met al een vrolijke en directe meid. Zeer schoon. Owja en beffen wilde ze niet wat prima is. Ik heb deze behoefte ook niet bij elke dame. Zeker niet bij de eerste keer. Wat mij betreft; Kans op herhaling GROOT mits beschikbaar.
 
Ahh dit is dus Emma van Huize Sandra! Dank voor je recensie want dan weet ik precies hoe het zit! Idd echt mooi meisje (toen nog plate tieten) maar echt ongelofelijk niks mag. Dat niet dit niet totaal niet geschikt voor dit werk. Gaat absoluut niet lang blijven bij rvp want dit is echt onder de standaard van rvp.
Dan is zij zeker niet RVP waardig. Ben anders gewend van de dames daar en altijd wel tevreden over de service.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan