Recensie Dala, Dawrung, Den Haag 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spelletjes

Vaste klant
186
04/07/21
104
7
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
http://dawrung.nl/
Totale kosten (in euro)
€70
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik was ongeveer om een uur 's middags daar. Ik was benieuwd wat ik zou beleven. Bij binnenkomst werd gevraagd of ik verkouden was, door de kou moest ik snuiten. Dus niet gaan als je verkouden bent. Dala is nog jong, (leeftijd is een raadsel bij Aziaten, maar ze is wel een stukje jonger dan Dao). Ze heeft haar gezichtje opgemaakt. Mooi fijn figuurtje voor de liefhebber. Niet iets voor mij. Voor en na alleen douchen met de thermostaat op de goede temperatuur; controleer toch maar. Opgeknapte kamer, netjes hoor. Massage is volgens mijn ervaring goed. Ik gaf de zwakke plekken op mijn rug aan, maar dat had ik niet hoeven zeggen, want ze zei dat ze het wel wist. Ik kon kiezen tussen zacht en stevig; ik koos voor zachte massage wat werd afgewisseld met erotische trucjes o.m. met de vingers naast de bilnaad. Tenslotte de bekende BTB-massage, overdwars dit keer. Penismassage werd op verschillende manieren goed toegepast, maar ik was er niet bij met mijn gedachten. Dala bood nog pijpen als extra aan, dat heb ik niet gedaan. Na mijn toiletbezoek voelde ik dat HET niet ging lukken, een verlenging zou nutteloos zijn, zeker met de lichte migraine die me parten speelde. Ik vond het niet leuk voor haar en tot slot werd de voorkant nog wat gemasseerd. Ik heb haar niet aangeraakt omdat ze dat niet aangaf. Dala bleef echter vriendelijk, maar tijdens het aankleden ging ze naar een van de nieuwe klanten, er werd kort achter elkaar 3x gebeld en met 2 dames… Ik denk dat als alles lekker loopt je best een gezellige tijd met Dala kunt hebben; ze komt wel zelfverzekerd over. Ik betaalde €70 en de conversatie gaat in het Engels, hoewel niet makkelijk. Geen van de dames staat met foto op Kinky of Dawrung.
 
Laatst bewerkt:
Ik was ongeveer om een uur 's middags daar. Ik was benieuwd wat ik zou beleven. Bij binnenkomst werd gevraagd of ik verkouden was, door de kou moest ik snuiten. Dus niet gaan als je verkouden bent. Dala is nog jong, (leeftijd is een raadsel bij Aziaten, maar ze is wel een stukje jonger dan Dao). Ze heeft haar gezichtje opgemaakt. Mooi fijn figuurtje voor de liefhebber. Niet iets voor mij. Voor en na alleen douchen met de thermostaat op de goede temperatuur; controleer toch maar. Opgeknapte kamer, netjes hoor. Massage is volgens mijn ervaring goed. Ik gaf de zwakke plekken op mijn rug aan, maar dat had ik niet hoeven zeggen, want ze zei dat ze het wel wist. Ik kon kiezen tussen zacht en stevig; ik koos voor zachte massage wat werd afgewisseld met erotische trucjes o.m. met de vingers naast de bilnaad. Tenslotte de bekende BTB-massage, overdwars dit keer. Penismassage werd op verschillende manieren goed toegepast, maar ik was er niet bij met mijn gedachten. Dala bood nog pijpen als extra aan, dat heb ik niet gedaan. Na mijn toiletbezoek voelde ik dat HET niet ging lukken, een verlenging zou nutteloos zijn, zeker met de lichte migraine die me parten speelde. Ik vond het niet leuk voor haar en tot slot werd de voorkant nog wat gemasseerd. Ik heb haar niet aangeraakt omdat ze dat niet aangaf. Dala bleef echter vriendelijk, maar tijdens het aankleden ging ze naar een van de nieuwe klanten, er werd kort achter elkaar 3x gebeld en met 2 dames… Ik denk dat als alles lekker loopt je best een gezellige tijd met Dala kunt hebben; ze komt wel zelfverzekerd over. Ik betaalde €70 en de conversatie gaat in het Engels, hoewel niet makkelijk. Geen van de dames staat met foto op Kinky of Dawrung.

Toch even vragen - je geeft maar 1 ster als 'algemene beoordeling' , maar je beschrijving leest eigenlijk alleen maar positief , qua inzet van de dame, faciliteiten etc ?

Dat je met wat migraine zelf niet de best mogelijke ervaring beleefde kan ik begrijpen, en als je een dame kiest met een figuur dat minder je smaak is - maar het lijkt me niet helemaal fair om dat aspect dan zwaar in je beoordeling mee te wegen ?
"ik was misselijk toen ik naar een restaurant ging, dus het perfect klaargemaakte en goed opgediende eten smaakte me niet. nul sterren"
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
http://dawrung.nl/
Totale kosten (in euro)
€100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ging op pad om een bezoek te brengen aan een andere salon in het Haagse. Daar werd de deur niet opengedaan. Ik was wel horny dus snel koers gezet naar Dawrung. Hier was ik eerder en het was vet tegengevallen. Vooral dames die mijn type niet waren en geen prijswinnende verschijningen. De deur ging vlot open en twee dames stelden zich voor. De mooiste was voor een half uur te boeken, de ander voor een uur. Beter een half uur met een dame die mij aanstaat, dan een uur met de andere. Ze stelde zich voor als Dala. Ik schat haar als een jaar of 35. Prachtige lach, hele mooie borsten, steil haar met wat blonde streepjes erdoor, lekker figuurtje met een beetje buikje. Praten met Dala heb ik maar in het Engels gedaan om Thais/Nederlands koeterwaals te vermijden.
Dala brengt vooraf het douchewater op temperatuur en wijst je daarna op het vrij korte bed. Ze maakte er een soort van striptease van waarbij ik niet geheel gehoorzaamde aan de opdracht vooral op mijn buik te blijven liggen.
Geheel ontkleed ging ze met de massage aan de slag. Ze doet dit heel zacht en geraffineerd. Ze houdt erg van haar werk. Haar twee grootste liefhebberijen zijn geld en sex en zegt het helemaal geweldig te vinden dit hier te kunnen combineren. Na een kwartiertje was het omdraaien en stelde ze mij de vraag wat ik wilden. Duurste optie was €50 extra. Omdat een half uur ook €50 kostte, vond ik €100 samen wel prima. Ze fleurde extra op van deze extra inkomsten en ging er goed voor liggen. Als eerste zodanig bovenop mij met een lekkere zoen dat ik dacht dat ie er gelijk in zou flipperen. Zonder condoom vind ik nooit een goed plan, dus het gebeurde dan ook niet. Wel zette ze haar tong aan het werk en likte mijn ballen en de stijve stengel. Met condoom erom pijpte ze heerlijk. Inmiddels zat de zin er meer dan goed in en met Dala on top voelde ik haar warme binnenkant. Ze kan vast en zeker goed paardrijden. Daarna languit bovenop waar haar tieten mij voortdurend werden aangeboden. Ik wilde nog wisselen van positie maar er was al geen houden meer aan. Heerlijk! Volgende keer ga ik zeker voor een uur. Deze dame is echt het aankijken waard en met waar voor je geld maakt ze er ook nog eens een feestje van.
Zoenen mag met wat meer overtuiging. Ik was echter wat verkouden. Wellicht hield ze daarom de rem er wat op. Volgens mij is ze echt een wilde in bed zodra ze op bedrijfstemperatuur komt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan