Dame 50 jaar en ouder

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ben131

Wandelaar
44
15/11/21
33
8
Hoi, ik ben op zoek naar een oudere dame die er nog goed uit ziet en waarbij het goed vertoeven is. Het liefst in het midden van het land. Op sexgebied de normale dingen, maar wel vol enthousiasme van de dame. Ik hoor graag, alvast dank.
 
Leuk dat je deze topic hebt geopend. Een gat in de markt als je het mij vraagt. Vind het best verbazend ( en heel jammer ) dat er maar zo weinig 50+ ladies als dvp opereren. Heb wel een topper voor je, Monique uit Voorburg, helaas voor jou niet in het midden van het land maar wanneer jij leuk adresjes hebt hou ik me absoluut aanbevolen.

 
Dankje Orakel. Ik ga zeker toch eens afspreken in Voorburg met Monique. Verder heb ik goede ervaringen met Joke uit Amersfoort ( is nu offline zie ik). Minder goede ervaringen met Beth uit Zevenaar. Zij is best aardig maar had totaal geen klik. Verder redelijke ervaring met Aranka uit Houten.

Maar ik hou me echt verder aangeboden voor meer tips.
 



 
Hoi, ik ben op zoek naar een oudere dame die er nog goed uit ziet en waarbij het goed vertoeven is. Het liefst in het midden van het land. Op sexgebied de normale dingen, maar wel vol enthousiasme van de dame. Ik hoor graag, alvast dank.
Lotte in Rotterdam is een super mooie lekkere vrouw. Lees de recenties maar uitsluitend positief.

 
Daisy, werkt in Prive 42 in Amsterdam. Topwijf. Ziet er lekker uit en weet waarvoor ze betaald wordt. Prijs 110 per uur. Alles er op en aan. Pijpen, vingeren, beffen, standjes. Wel alles met condoom. Werkt alleen op vrijdag en soms ook op zaterdag.
 



Ik zou de eerste 2 overslaan.
Beiden zitten in de 70 en zijn totaal niet aantrekkelijk, Ria is ietsje aardiger maar bij Jane (heette voorheen Jacky) moet je niet wezen, zeker als je ook nog eens een kleurtje hebt.
 
Ik zou de eerste 2 overslaan.
Beiden zitten in de 70 en zijn totaal niet aantrekkelijk, Ria is ietsje aardiger maar bij Jane (heette voorheen Jacky) moet je niet wezen, zeker als je ook nog eens een kleurtje hebt.
Dan moet het echt bar en boos zijn als je Ria ietsjes aardiger noemt. wat mij betreft is die vrouw een absoluut dieptepunt!
 

deze valt ook in de rubriek 50 plus en neem van mij aan ,van harte aanbevolen.
Volledig eens met Delle. Heb haar jaren geleden bezocht toen ze nog in Breda ontving en daarna op een vakantiepark. Geweldige service ;) en daar naast zeer intelligent.
 
Dan moet het echt bar en boos zijn als je Ria ietsjes aardiger noemt. wat mij betreft is die vrouw een absoluut dieptepunt!
Voordat je bij Ria binnenkomt moet je de door haar opgegeven route goed volgen om langs het huis de achterdeur te vinden. Als je opvallend gaat doen dan word ze pis off :LOL: .
Waarom ze zo ontvangt weet ik ook niet hoor, volgens mij doet ze dit al heel lang en die buren moeten het allang doorhebben wat ze uitspookt.
Eenmaal in de kamer valt ze wel mee hoor, ze is alleen niet op haar bekkie gevallen, typisch Amsterdams viswijffie.
 
Voordat je bij Ria binnenkomt moet je de door haar opgegeven route goed volgen om langs het huis de achterdeur te vinden. Als je opvallend gaat doen dan word ze pis off :LOL: .
Waarom ze zo ontvangt weet ik ook niet hoor, volgens mij doet ze dit al heel lang en die buren moeten het allang doorhebben wat ze uitspookt.
Eenmaal in de kamer valt ze wel mee hoor, ze is alleen niet op haar bekkie gevallen, typisch Amsterdams viswijffie.
Heb goede ervaring met haar best leuk wijfie uit Amsterdam en ze werk uitstekend en ze is lief en ze let niet op de tijd gr
 
Ik vond Ria een vreselijke ervaring. De stemming wilde niet echt komen en ben onverichter zake naar huis gegaan. Had meer het idee dat ze de sfeer bewust verziekte om zodoende geen seks te hoeven hebben. Vond haar houding ronduit vijandig.
 
Dankje Orakel. Ik ga zeker toch eens afspreken in Voorburg met Monique. Verder heb ik goede ervaringen met Joke uit Amersfoort ( is nu offline zie ik). Minder goede ervaringen met Beth uit Zevenaar. Zij is best aardig maar had totaal geen klik. Verder redelijke ervaring met Aranka uit Houten.

Maar ik hou me echt verder aangeboden voor meer tips.
Ik heb vorig jaar Beth uit Zevenaar een keer thuis ontvangen. Ik had gelukkig een fijne date en leuke klik met haar.
Nu ik dit typ...ik ga weer eens contact met haar opnemen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan