Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHelaas, dat vind ik niet. Kan je hier even een linkje posten?Op het forum neukenzondercondoom.nl kan je haar vinden.
Je zegt goedkoop .... hoeveel vraagt ze dan ?Ik ben er al twee keer geweest. Huiskamer is nogal rommelig to say the least... Boven slaapkamer wel proper. Oudere dame rond de 65 schat ik, misschien al wat ouder. Alsof je bij de oma van je beste vriend op bezoek gaat. Je kan je wel eens goed uitleven op haar. Beuken, beuken, beuken... houd ze wel van. Ze doet haar tanden uit tijdens het pijpen. Goed voor zo 1 keer per jaar naar toe te gaan als je zegt "fuck it, ik heb zin om de oma van mijn beste vriend kapot te beuken".
Ik hou echt enorm van beffen, maar dit laat ik toch aan me voorbij gaan bij deze dame. Goedkoop adresje als je eens nasty wil doen. Laat je niet afschrikken als je het huis binnenkomt. Laat het gewoon over je heen gaan, ga naar boven en leef je eens goed uit.
Je zegt goedkoop .... hoeveel vraagt ze dan ?
80 euro en je mag zo lang blijven als je wil.Je zegt goedkoop .... hoeveel vraagt ze dan ?