Dame in lak of latex

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
689
10/05/22
572
13
❓Wie kan mij helpen met het vinden van (slanke) dames in de Benelux, die een uitgebreide collectie strakke lak, latex, (nep)leer, rubber, wetlook kleding hebben?

Gaat mij met name om de kleding, geen hard SM.

Dana in Antwerpen staat al op mijn lijstje 😉

Alvast bedankt!
Rik

//Mod edit, caps removed
 
Laatst bewerkt door een moderator:
❓Wie kan mij helpen met het vinden van (slanke) dames in de Benelux, die een uitgebreide collectie strakke lak, latex, (nep)leer, rubber, wetlook kleding hebben?

Gaat mij met name om de kleding, geen hard SM.

Dana in Antwerpen staat al op mijn lijstje 😉

Alvast bedankt!
Rik
Fetish Café in Antwerpen, grote kans op dames in dergelijke outfit
 
Vast al eens langs gekomen maar toch:

Ik ben op zoek naar een rijpe dame 45+ die kan ontvangen en gekleed is in lange leren/ lak/ laarzen en kledij, liefst zo hoerig mogelijk.

Iemand tips?
 
Heel lang geleden op de achterdam zat een dame die haar hele kamer vol had hangen met dit soort kledij. Ik vertelde haar dat ik dat geil vond. Geen probleem voor haar en ze trok aan wat ik mooi vond. heel aardig van haar en ze vroeg er geen extra geld voor.
 
Ik had een adresje in den haag bij milena waar ik altijd zelf mooie lak setjes meebracht die zij dan aantrok.
Helaas is ze naar Groningen verhuisd...
Nu ben ik dus op zoek naar een dvp in Zuid Holland die ook op zulke verzoeken ingaat.
Iemand toevallig een tip?
Ik zag bijvoorbeeld Tess in maasland voorbij komen maar die doet Helaas niet aan kledingverzoeken volgens mij.
 
Ik had een adresje in den haag bij milena waar ik altijd zelf mooie lak setjes meebracht die zij dan aantrok.
Helaas is ze naar Groningen verhuisd...
Nu ben ik dus op zoek naar een dvp in Zuid Holland die ook op zulke verzoeken ingaat.
Iemand toevallig een tip?
Ik zag bijvoorbeeld Tess in maasland voorbij komen maar die doet Helaas niet aan kledingverzoeken volgens mij.
dus je neemt ze mee zij trekt het aan tijdens sex en je neemt het weer mee terug?
als dat zo is begrijp ik dat dames dat niet doen ivm hygiëne ik zelf neem ook kleding mee maar als cadeau voor de dame .
 
Daar moet toch wel een dame voor te vinden zijn. Je stelt niet een hele gekke vraag.

Je kan op kinky bij mogelijkheden selecteren op lak/rubber en dan de regio waarin je zoekt. Die dames hebben vast geen moeite met een nieuw setje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan