Dame met gespleten tong

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harry 40

Vaste klant
Forumpionier
128
03/07/21
461
2
Ik kwam dit filmpje tegen waar in een dame met een gespleten tong een "blow job" geeft. Wat hier zo bijzonder aan is dat zij beide helften van haar tong onafhankelijk van elkaar kan bewegen. Het lijkt wij waanzinnig om dit een keer te beleven, maar ik denk dat het moeilijk is een dame met zo'n tong te vinden. Maar toch bij deze een oproep in deze rubriek.

 
Ik heb er ooit een advertentie van gezien, van een shemale, enkele maanden geleden. Maar sindsdien niet meer. Ik vermoed dat het wel zal toenemen deze rage (net zoals tattoo's).
Weten jullie soms een dip (vrouw of trans) met een gespeten tong (letterlijk :cool: )
Zoals Leigh Raven op de foto, samen met de zalige Adriana Chechik...
 

Bijlagen

  • tumblr_paqhygonjz1rpaj1zo1_1280-2.jpg
    tumblr_paqhygonjz1rpaj1zo1_1280-2.jpg
    132,1 KB · Weergaven: 45
Een jaar of twee geleden in Dortmund heeft er een gestaan...in elke helft had ze ook nog een tongpiercing...was supergeil...ging als een octopus met haar tonghelften rondjes om mijn eikelrand draaien....ik dacht dat ze ook nog een ringetje in dr clit had....Was helaas weer snel van het toneel verdwenen en nadien nooit meer gezien jammer...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan