Dame niet alleen voor de seks maar ook om even mijn hart te kunnen luchten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
... nu komen een aantal dingen in me op.

1. Bij uitstek bij meer "high class" dames is het ook gewoon deel van hun werk een beetje op niveau conversaties aan te gaan. Ook in lagere prijsklasses zitten wel slimme Nederlandstalige dames die zoiets kunnen.
2. Pas wel op dat je verhaal niet eindigt in oeverloos geklaag, dat zal je afspraak er niet beter op maken.
3. ...je bent hier op een anoniem forum, je mag ook best hier klagen als dat oplucht.

4... Als je vrouw echt zo verschrikkelijk erg is dat je hier moet gaan vragen om een prostituee om er mee te kunnen dealen... is het dan misschien geen tijd om te overwegen of jullie nog wel samen moeten zijn?
 
Laatst bewerkt:
... nu komen een aantal dingen in me op.

1. Bij uitstek bij meer "high class" dames is het ook gewoon deel van hun werk een beetje op niveau conversaties aan te gaan. Ook in lagere prijsklasses zitten wel slimme Nederlandstalige dames die zoiets kunnen.
2. Pas wel op dat je verhaal niet eindigt in oeverloos geklaag, dat zal je afspraak er niet beter op maken.
3. ...je bent hier op een anoniem forum, je mag ook best hier klagen als dat oplucht.

4... Als je vrouw echt zo verschrikkelijk erg is dat je hier moet gaan vragen om een prostituee er mee te kunnen dealen... is het dan misschien geen tijd om te overwegen of jullie nog wel samen moeten zijn?
Eens, maar loskomen van een narcist is niet eenvoudig. Misschien dat dit hem juist helpt daar naartoe te werken.
 
spijt me om te zeggen @H._ maar Lisa moet mijn inziens wel je ding zijn. Ik vind ze namelijk veel te bijdehand, eigengereid en vooringenomen.

Ik heb haar bezocht, en dat geeft toch een completere indruk dan alleen forumberichtjes lezen ... niet dat er in mijn ogen iets mis is met haar forumberichtjes.

Maar uiteraard, dat geldt voor elke dame, ze moet "je ding" zijn, anders moet je haar niet bezoeken.

Het was maar een suggestie, de topicstarter kan contact leggen met Lisa en daarna beslissen of hij haar wil bezoeken of niet.

In voor een praatje is ze sowieso.
 
Laatst bewerkt:
ik ging even uit van haar berichten hier op het forum.
Het kan best zijn dat ze in real live wel leuk is, maar dat kan ik niet beoordelen.
 
Ik zou toch proberen je los te maken van je vrouw ipv een DVP te bezoeken, tenzij je er gegronde financiële of familiale redenen voor hebt. Gezien je nickname zullen het vermoedelijk geen kinderen zijn, maar dit lijkt me de betere/voordeligere oplossing op de lange termijn.

2nd zou ik ook geen DVP bezoeken, maar professionele hulp zoeken. Begin alvast eens met je huisarts.
 
ik ging even uit van haar berichten hier op het forum.
Het kan best zijn dat ze in real live wel leuk is, maar dat kan ik niet beoordelen.
Fantastisch toch dat je dit dan met ons wil delen… zonder haar ooit ontmoet te hebben!!
Ik begrijp dat dit menselijk is, maar ik zou toch eerst eens een bezoekje brengen bij haar voor je haar met de grond gelijk maakt.
 
Een therapeut is een stuk goedkoper en beter bekwaam lijkt me? Er zijn er waarschijnlijk ook wel te vinden die ervaring hebben met narcisten. Daar heb je in de praktijk mogelijk meer aan.
Een narcist voorstellen om naar een therapeut te gaan....Alles wat een narcist in haar gedachten omlaag haalt leidt tot gele vervelende reacties. 😳
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan