Recensie Heloisa, Maasmechelen 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Anoniem 13

Wandelaar
27
21/08/25
22
9
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/horny-nymfo-latina-i-love-anal.html
Totale kosten (in euro)
100
Bij aankomst even moeten wachten tot Sabrina kwam open doen ... maar het was Heloisa die de deur open deed. Ik zei haar dat ik iemand anders had geboekt maar Sabrina in dit geval was bezet. Maar ben ik blij met Heloisa. Wat wat een lieve spontane goedlachse vrouw ... leuk mee gebabbeld heerlijk mee gekust en heerlijk mee gevreeen. Ik zou zo terug gaan.
Ik heb alleen maar mooie woorden voor deze dame. Ze ziet er in het echt 1000 keer beter uit dan op de foto's. En de foto's zijn al wow ... Dit is veruit mijn beste ervaring ooit met een dvp ... herhalingsgevaar is immens. Kijkt niet op haar klok ...
Een topper ... die je niet vaak ontmoet 😍

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/horny-nymfo-latina-i-love-anal.html
Totale kosten (in euro)
100
Tja, ik ben voor jullie langs geweest maar het was niet veel soeps. Ze ontvangt in het gekende huis in maasmechelen. Wat mij opvalt is dat er van de aanwezig dames telkens eerst een "geweldige" resensie online komt. De meeste resensies erna zijn van een heel ander kaliber, lees: lager, niveau. Dit ook bij deze. Via wa het gebruikelijke menu doorgestuurd gekregen. Ik had gevraagd naar een kleedje en hoge hakken maar ze had sloffen en haar nachtkleed aan. Engels was nihil, eens afgerekend was pijpen zonder en vingeren niet meer mogelijk. Tongzoenen was ook niet meer van toepassing.

Ik heb me al dikwijls omgedraaid maar na het betalen vind ik het moeilijk om mijn geld terug te vragen en te krijgen. Vandaar dus doorgegaan.

Pijpen trok op niet veel. Hand ertussen en amper puntje erin.
Na 3 verschillende standjes en weinig meewerking had ik het na 25 min wel gezien. Zoals ook wel gedacht zijn de foto's van enkele jaren en enkele kilo's geleden.
Voor positief af te sluiten: ze is vriendelijk maar daarvoor gaan we niet ;-).

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan