Dame voor prive feestje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dieter

Newbie
7
10/12/21
0
Kent iemand een dame(s) die kan langskomen naar een verjaardagsfeestje
waar een man of 8 samen is? Volgende week dinsdagavond.

Eventueel topless/volledig naakt opdienen. En iets meer?
geen seks maar mss een dildo show ofzo, tegen mooie vergoeding?

Ik zoek niet de gewone stripact die je op een stoel zet en 15min later naar huis is :)

Regio Oost-Vlaanderen.
 
Kent iemand een dame(s) die kan langskomen naar een verjaardagsfeestje
waar een man of 8 samen is? Volgende week dinsdagavond.

Eventueel topless/volledig naakt opdienen. En iets meer?
geen seks maar mss een dildo show ofzo, tegen mooie vergoeding?

Ik zoek niet de gewone stripact die je op een stoel zet en 15min later naar huis is :)

Regio Oost-Vlaanderen.
Als je iemand vind zal het een duur feestje worden denk ik , maar alvast succes en als je een 9de man zoekt ik wens wel langs te komen ,als er een dame bij is 😂
 
Nu... je maakt het meeste kans lijkt me als je het vraagt aan een DVP die jou kent... en weet dat ze je kan vertrouwen. Ze kan dan eventueel zelf langskomen of iemand anders aanbevelen.

Langskomen 'op een feestje'... met 9 onbekende mannen.... 'good luck' zou ik zeggen! Denk niet dat er ook maar één vrouw zomaar dat risico wil lopen.

Wel een leuk idee natuurlijk. Maar je zal iets beter moeten voorbereiden dan... 'kent er iemand voor volgende week'...
 
ik ken geen dvp's :)

en langskomen op een feestje met 9 onbekende mannen lijkt mij nu niet zo risicovol ook denk ik. Iedere stripster doet dit?

3 weken geleden hebben we dit ook gedaan, maar dat was toen een stripact, volledig naakt. Maar nu is het de verjaardag van iemand en we hadden graag wat meer gezien dan enkel een stripact ;)

of iemand die een deel van de avond wil opdienen en drankjes rondbrengen volledig naakt..

ik denk dat we wel rond de 500-800 euro willen betalen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
37.971
Berichten
738.748
Leden
34.000
Nieuwste lid
henkdetank
Terug
Bovenaan Onderaan