Dames Achterhoek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Markdol

Newbie
15
14/12/21
3
Hallo.

Ik ben mark. 43 uit de achterhoek, gld. Ik kijk vaak op sj en kinky en bezoek ook met enige regelmaat dames . Nou is het aanbod hier in de regio niet groot. Zijn er nog wandelaars die leuke en betaalbare dames weten die ontvangen? Hoef geen extremen oid. Het normale werk. Ik kom regelmatig in Deventer/ Apeldoorn/ hengelo/ Winterswijk.

Jaren terug was er een dame die adverteerde in lochem, Kitty.. cardate.. weet iemand of zij nog actief is? Goede ervaring mee toendertijd. . Alleen reageerde altijd slecht op mail en app.


Heb in borculo / goor Deventer/ hengelo enkele dames bezocht maar zoek altijd naar iets anders..
Hoor graag.
 
Ik zoek van jong( 20+ tot 55) tot oud. Hou van de afwisseling. En ik bezoek in een moment van spanning. Doe niet aan extremen. Maar laten pijpen vind ik heerlijk. Tevens wil ik binnenkort een trans bezoeken voor de eerste keer. D
 
Hallo.

Ik ben mark. 43 uit de achterhoek, gld. Ik kijk vaak op sj en kinky en bezoek ook met enige regelmaat dames . Nou is het aanbod hier in de regio niet groot. Zijn er nog wandelaars die leuke en betaalbare dames weten die ontvangen? Hoef geen extremen oid. Het normale werk. Ik kom regelmatig in Deventer/ Apeldoorn/ hengelo/ Winterswijk.

Jaren terug was er een dame die adverteerde in lochem, Kitty.. cardate.. weet iemand of zij nog actief is? Goede ervaring mee toendertijd. . Alleen reageerde altijd slecht op mail en app.


Heb in borculo / goor Deventer/ hengelo enkele dames bezocht maar zoek altijd naar iets anders..
Hoor graag.

Zoek je puur privé ontvangst of kan een club ook?
Ik zelf kom ook uit de regio Achterhoek en doe eigenlijk nog amper privé ontvangst.
Ik ga regelmatig naar Casa Rossa in Elten (ongeveer 30 minuten rijden voor mij) of naar Erocentrum Escape in Doetinchem. Coco Plaza in Duiven kom ik eigenlijk niet meer omdat het aanbod zo slecht is.

Ook zie ik dat je Kitty noemt. Zij was jaren geleden één van mijn eerste ervaring met een dvp.
Ik heb haar een tijd terug nog gemaild en kreeg ook een reactie. Heb met haar een afspraak gemaakt maar op de dag van de afspraak was het weer erg slecht en hebben we de afspraak geannuleerd. Tot op heden nog niet geprobeerd om weer een afspraak te maken met haar.
 
Zoek je puur privé ontvangst of kan een club ook?
Ik zelf kom ook uit de regio Achterhoek en doe eigenlijk nog amper privé ontvangst.
Ik ga regelmatig naar Casa Rossa in Elten (ongeveer 30 minuten rijden voor mij) of naar Erocentrum Escape in Doetinchem. Coco Plaza in Duiven kom ik eigenlijk niet meer omdat het aanbod zo slecht is.

Ook zie ik dat je Kitty noemt. Zij was jaren geleden één van mijn eerste ervaring met een dvp.
Ik heb haar een tijd terug nog gemaild en kreeg ook een reactie. Heb met haar een afspraak gemaakt maar op de dag van de afspraak was het weer erg slecht en hebben we de afspraak geannuleerd. Tot op heden nog niet geprobeerd om weer een afspraak te maken met haar.
Mijn voorkeur gaat echt uit na dames thuis. En of een blowj9b in de auto. Clubs trekken me niet zo.

Het idee van een huisvrouwtje die iets bij verdiend vind ik wel geil
 
Zoek je puur privé ontvangst of kan een club ook?
Ik zelf kom ook uit de regio Achterhoek en doe eigenlijk nog amper privé ontvangst.
Ik ga regelmatig naar Casa Rossa in Elten (ongeveer 30 minuten rijden voor mij) of naar Erocentrum Escape in Doetinchem. Coco Plaza in Duiven kom ik eigenlijk niet meer omdat het aanbod zo slecht is.

Ook zie ik dat je Kitty noemt. Zij was jaren geleden één van mijn eerste ervaring met een dvp.
Ik heb haar een tijd terug nog gemaild en kreeg ook een reactie. Heb met haar een afspraak gemaakt maar op de dag van de afspraak was het weer erg slecht en hebben we de afspraak geannuleerd. Tot op heden nog niet geprobeerd om weer een afspraak te maken met haar.
Ik kom regelmatig in de achterhoek en ben erg benieuwd naar Kitty. Waar kan ik info over haar vinden?
 
You're better going to Escape in Doetinchem and looking at the girls there.

Or checking Ladies.de there are some okay ladies in Borken and Ahaus.

I know that Tanja from sexjobs was originally from Doetinchem but moved to Arnhem. However, I've not seen her online for a long time. She had these weird amazing tits.
 
wie weet er nog leuke dames te vinden in de achterhoek ?
Daar zitten niet heel veel dames. Je moet ook oppassen af en toe staat er een advertentie van een dame in Lochem of Zutphen Best vaak zijn dat fake-advertenties. Heel iets verder rijden naar Deventer of Doetinchem daar zitten wel leuke dames
 
k zoek leuke adresjes in de Achterhoek. Gewoon gezellige eerlijke en vooral geile meiden van 18-40.
Heb je een leuk adresje voor mij dan ben ik je erg dankbaar🙏
 
Terug
Bovenaan Onderaan