Dames die facial-gek zijn... (België)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Helemaal boven zit een "volg" knop. Als je daarop klikt krijg je automatisch een notificatie bij nieuwe berichten in het onderwerp en blijven de topics een stuk beter leesbaar. Als iedereen "ik volg" en "ik volg ook" gaat neerschrijven dan werkt dat juist averechts (de mensen die zich op het topic hebben geabonneerd door op "volg" te klikken krijgen dan steeds een notificatie voor nop). Doe er je voordeel mee 😉
 
Helemaal boven zit een "volg" knop. Als je daarop klikt krijg je automatisch een notificatie bij nieuwe berichten in het onderwerp en blijven de topics een stuk beter leesbaar. Als iedereen "ik volg" en "ik volg ook" gaat neerschrijven dan werkt dat juist averechts (de mensen die zich op het topic hebben geabonneerd door op "volg" te klikken krijgen dan steeds een notificatie voor nop). Doe er je voordeel mee 😉
Als de "volg"-knop maar betrouwbaar was!
Ik krijg helaas vaak geen notificatie van nieuwe bijdragen in door mij gevolgde threads.
Al herhaaldelijk bij forumleiding aangekaart maar nooit een duidelijke reactie gekregen.

Maar verder snap ik jou wel.
Vlgs. mij willen de leden niet alleen stilletjes volgen, maar juist kenbaar maken dat zij volgen/geïnteresseerd zijn in het onderwerp.
Dat is vlgs. mij het tijdperk van de "social media" in welke 'iedereen' zijn leven zo veel als mogelijk etaleert. Dat is vlgs. mij niet meer tegen te houden. Je kunt alleen voor je zelf besluiten om in de ratrace niet mee te doen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan