Dames die hun marktwaarde niet kennen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het topic is toch niet overgewicht? 🙄
Nee, maar het is wel relevant. Uiterlijk is vaak de eerste basis voor een 'waardebepaling' door klanten en daarbij is postuur al snel bepalend.
Wat @Veerlexx hier duidelijk maakt is dat er ook veel vraag is naar stevigere dames is terwijl veel andere klanten dit misschien niet zouden verwachten.
Marktwaarde wordt immers bepaald door vraag en aanbod.
 
Nee, maar het is wel relevant. Uiterlijk is vaak de eerste basis voor een 'waardebepaling' door klanten en daarbij is postuur al snel bepalend.
Wat @Veerlexx hier duidelijk maakt is dat er ook veel vraag is naar stevigere dames is terwijl veel andere klanten dit misschien niet zouden verwachten.
Marktwaarde wordt immers bepaald door vraag en aanbod.
ik denk niet dat de TS, specifiek de dames bedoelde met een maatje meer, of die met kleine tietjes of een dikke kont.
Maar dat het meer ging om dames die gewoon niet mooi zijn, een lelijk of een asymetrisch gezicht hebben of acne littekens heeft of een scheve of kromme neus, of een slecht en onregelmatig gebit heeft. Maar die wel evenveel vragen als hun mooie collega's
Natuurlijk mogen die dames vragen wat ze willen, maar ik kan mij ook voorstellen dat dan de mooie dames zoiets hebben, kijk nou, die lelijkerd vraagt net zo veel als mij, laat ik dan mijn prijs maar iets omhoog doen.

PS, misschien niet netjes maar toch even een voorbeeld van een dame die niet mooi is of aantrekkelijk, hoewel sommige haar misschien wel aantrekkelijk vinden, vermoed ik dat de TS dit soort dames bedoelde.
 
Laatst bewerkt:
Maar dat het meer ging om dames die gewoon niet mooi zijn, een lelijk of een asymetrisch gezicht hebben of acne littekens heeft of een scheve of kromme neus, of een slecht en onregelmatig gebit heeft. Maar die wel evenveel vragen als hun mooie collega's
Wat je nu schrijft is heel erg subjectief. Een scheve neus of scheve tanden kan heel erg aantrekkelijk zijn. Een voorbeeld zijn de 'crooked teeth'/yaeba in Japan waar het een schoonheidsideaal is. Wat JIJ niet mooi vindt, kan een ander wel mooi vinden. Misschien moet een leuke dame met scheve tanden wel wat meer vragen, juist omdat iedereen hier alles saai en recht heeft?

Natuurlijk mogen die dames vragen wat ze willen, maar ik kan mij ook voorstellen dat dan de mooie dames zoiets hebben, kijk nou, die lelijkerd vraagt net zo veel als mij, laat ik dan mijn prijs maar iets omhoog doen.
Ben je hier bang voor? Dat je het niet meer kunt betalen? Het is waar dat de prijzen omhoog gaan, maar is dat niet gewoon overal zo? Ik kreeg ook bericht dat Spotify ook weer duurder gaat worden. Sekswerk is altijd al erg goedkoop geweest, dus logisch dat de dames nu wat meer gaan vragen.
 
Wat je nu schrijft is heel erg subjectief. Een scheve neus of scheve tanden kan heel erg aantrekkelijk zijn. Een voorbeeld zijn de 'crooked teeth'/yaeba in Japan waar het een schoonheidsideaal is. Wat JIJ niet mooi vindt, kan een ander wel mooi vinden. Misschien moet een leuke dame met scheve tanden wel wat meer vragen, juist omdat iedereen hier alles saai en recht heeft?


Ben je hier bang voor? Dat je het niet meer kunt betalen? Het is waar dat de prijzen omhoog gaan, maar is dat niet gewoon overal zo? Ik kreeg ook bericht dat Spotify ook weer duurder gaat worden. Sekswerk is altijd al erg goedkoop geweest, dus logisch dat de dames nu wat meer gaan vragen.
ik heb het idee, dat je de discussie niet zo goed snapt, want je blijft veel te veel hangen, in wat mooi en aantrekkelijk is en wat lelijk is. Meestal als een vrouw als lelijk of onaantrekkelijk wordt beschreven, heeft dat verder geen uitleg nodig, want dat begrijp iedereen wel.
Of ga je soms ook nog iemand verdedigen met een waterhoofd. als ik zou zeggen dat dat onaantrekkelijk is. om maar wat te noemen. wellicht zijn er ook mannen die dat aantrekkelijk vinden.


En je blijft je zelf maar herhalen dat je sexwerk te goedkoop vind, maar ik heb meer het idee, dat dat meer een eigen belang is.
Volgens mij zijn de meeste de meeste wandelaars het wel over eens dat het helemaal niet zo goedkoop is. En is een verschil tussen het niet kunnen betalen of niet willen betalen.
 
Laatst bewerkt:
Meestal als een vrouw als lelijk of onaantrekkelijk wordt beschreven, heeft dat verder geen uitleg nodig, want dat begrijp iedereen wel.
Wat we bedoelen is juist dat mooi/lelijk nogal subjectief is.
Daarbij zijn er ook mensen die juist aangetrokken zijn tot wat veel als lelijk wordt gezien.
Andere culturen/achtergronden andere waarden waarop beoordeeld wordt.

Ik kan hier veel voorbeelden noemen van wat zowel mooi als lelijk wordt gevonden en zie regelmatig dames voorbij komen waar ik spontaan een slappe zak van krijg maar waar anderen weer enthousiast over zijn.

Wat ik bedoel is dat ook als jij een dame als onaantrekkelijk ziet er ongetwijfeld ook mensen zijn die haar juist aantrekkelijk vinden. Als dat er genoeg zijn kan haar 'marktwaarde' voor jou (en wellicht ook mij) onbegrijpelijk zijn.
 
Wat je nu schrijft is heel erg subjectief. Een scheve neus of scheve tanden kan heel erg aantrekkelijk zijn. Een voorbeeld zijn de 'crooked teeth'/yaeba in Japan waar het een schoonheidsideaal is. Wat JIJ niet mooi vindt, kan een ander wel mooi vinden. Misschien moet een leuke dame met scheve tanden wel wat meer vragen, juist omdat iedereen hier alles saai en recht heeft?


Ben je hier bang voor? Dat je het niet meer kunt betalen? Het is waar dat de prijzen omhoog gaan, maar is dat niet gewoon overal zo? Ik kreeg ook bericht dat Spotify ook weer duurder gaat worden. Sekswerk is altijd al erg goedkoop geweest, dus logisch dat de dames nu wat meer gaan vragen.
Ik ben het met je eens. Als je betaald voor sex is het normaal dat je een dame kiest waar van het uiterlijk mij bevalt. Maar mijn mening over haar uiterlijk bepaald toch niet haar prijs.

Stel je voor dat de dvp´s hun prijs bepalen op basis van de klant. Oei 40 jaar is ook geen 20 meer. Dat kost extra. Mmm die 6 pack is nergens te vinden. Eerder een vatje nog eens extra.


Het belangrijste is toch de service? Ik heb liever gewelde sex met een "lelijke"dame voor 200€ dan zo foto model die je niet mag aanraken en daar ligt als een plank.
 
Wat we bedoelen is juist dat mooi/lelijk nogal subjectief is.
Daarbij zijn er ook mensen die juist aangetrokken zijn tot wat veel als lelijk wordt gezien.
Andere culturen/achtergronden andere waarden waarop beoordeeld wordt.

Ik kan hier veel voorbeelden noemen van wat zowel mooi als lelijk wordt gevonden en zie regelmatig dames voorbij komen waar ik spontaan een slappe zak van krijg maar waar anderen weer enthousiast over zijn.

Wat ik bedoel is dat ook als jij een dame als onaantrekkelijk ziet er ongetwijfeld ook mensen zijn die haar juist aantrekkelijk vinden. Als dat er genoeg zijn kan haar 'marktwaarde' voor jou (en wellicht ook mij) onbegrijpelijk zijn.
hoe kunnen we nou een discussie voeren, als we het nog geen eens, eens kunnen worden wat een dame lelijk of juist mooi maakt.
Het is in deze discussie niet relevant, wat het schoonheidsideaal is in andere landen of van mensen een andere achtergrond. we zijn hier in den Nederlanden.

We kunnen het toch eens zijn of een vrouw mooi is? Universeel blijkt dat schoonheid voor een groot gedeelte te maken heeft met een symmetrisch gezicht, dat wetende, dan weten we ook wat iemand iets minder mooi of wellicht lelijk maakt. Dat een kleine marginale groep een ander idee van schoonheid heeft, doet daar verder niks aan af
 
Oh het is wel een openbaring zeg.
Mooi en lelijk blijken niet te bestaan.
Want er is altijd wel iemand die lelijk ook mooi vind.
Waarom zouden we ons dan nog verzorgen? Leuke kleren kopen, sieraden, een leuke bril.
Het maakt allemaal blijkbaar niks uit.
Ik geloof toch dat het anders werkt in de wereld.
Er zijn daadwerkelijk wetenschappelijke onderzoeken geweest dat mooiere, slankere , langere mensen betere banen hebben.
En voor DVP geldt dit allemaal niet ?
 
De meeste dames kennen hun "marktwaarde" zelf heus wel. Ik was zo eens bij een dame van 45......leuk lichaam, heel leuk gezichtje. sportief , maar dus wat ouder dan de dvp waar de meesten voor kiezen. Ze vroeg 150 euro voor een uur en 280 voor 2 uur. Gezien haar kwaliteiten zei ik haar dat ze gerust meer kon vragen. haar antwoord was toen dat de helft van de mannen dan wegblijft en kiest voor een jong meisje (met mss minder kwaliteit)
Dus marktwaarde, of de sfeer daarvan is altijd wel aanwezig in het wereldje. Dat is niet denigrerend. Is gewoon de realtiteit. Het hangt er ook een beetje van af hoeveel klanten je wil of moet doen. Als je kiest voor 1 klantje per dag , zal je de prijs hoger kunnen houden dan dat je er elke dag 5 of meer moet vinden die bereid zijn om je prijs te betalen.
 
Maar laten we wel wezen. Of het nu 300 is , 200, 150, 100 of zelfs 80 euro per uur. Het blijft wel dikbetaald. En ik gun het hen. Maar we moeten nu niet doen alsof ze met een verdienste van 100 eurotjes per uur onder de brug moeten slapen. Een arts verdiend mss dergelijk loon, en die wonen toch allemaal in mooie huizen, lijkt me.
 
Maar laten we wel wezen. Of het nu 300 is , 200, 150, 100 of zelfs 80 euro per uur. Het blijft wel dikbetaald. En ik gun het hen. Maar we moeten nu niet doen alsof ze met een verdienste van 100 eurotjes per uur onder de brug moeten slapen. Een arts verdiend mss dergelijk loon, en die wonen toch allemaal in mooie huizen, lijkt me.
Ja maar een huisbaas zal hun niet zeggen "Je mag hier alleen komen wonen als je mij helpt bij gezondheidsproblemen" of "Je accepteren je loonstrook niet"

Het is echt niet zo rooskleurig als het lijkt 😂
 
Smaken verschillen maar ik denk dat we het allemaal eens zijn dat bijv een ma flodder niet aantrekkelijk is en Tatjana wel.
Ik neem aan dat iedereen de film flodder kent
Maar toch zullen er wel weer mannen zijn die het " mooie " in ma flodder zien. Misschien voldoet ze wel aan het schoonheidsideaal van een Nepalese bergstam.
 
Ja maar een huisbaas zal hun niet zeggen "Je mag hier alleen komen wonen als je mij helpt bij gezondheidsproblemen" of "Je accepteren je loonstrook niet"

Het is echt niet zo rooskleurig als het lijkt 😂
ik heb op zich ook geen moeite met de verdienste van de dames, wel met al die charlatans die een graantje willen mee pikken van de verdienste van de dames, de zogenaamde "bookers "
Hoewel ik wel vind dat de verdienste ten opzichten met andere beroepen een beetje scheef is.
 
Waar het op neer komt, er zijn wel degelijk algemeenheden qua schoonheid alleen kan je daarbinnen van smaak verschillen.
Ik zie ook dames waarvan ik weet dat ze algemeen als aantrekkelijk worden beschouwd maar dat hoeft niet je smaak te zijn
 
Ja maar een huisbaas zal hun niet zeggen "Je mag hier alleen komen wonen als je mij helpt bij gezondheidsproblemen" of "Je accepteren je loonstrook niet"

Het is echt niet zo rooskleurig als het lijkt 😂
een dvp vertelde eens dat ze toen ze 21 was zelftandig wou beginnen. Ze huurde een huisje haar huisbaas die naast haar woonde dacht dat hij de lotto gewonnen had. Hij stelde voor om de huur maandelijks in natura te betalen.
 
Ja maar een huisbaas zal hun niet zeggen "Je mag hier alleen komen wonen als je mij helpt bij gezondheidsproblemen" of "Je accepteren je loonstrook niet"

Het is echt niet zo rooskleurig als het lijkt 😂
Ik begrijp natuurlijk wel dat alles officieel moet om ook die stappen te nemen in het leven. En dan blijft er van die 150 euro per uur maar de helft over. Akkoord met je. En de meeste dames doen het werk ook niet heel hun carriere, althans niet full time. Daarom hoop ik maar dat ze allemaal een backup plan hebben. Of een werk daarnaast dat ze kunnen combineren met sekswerker te zijn.
 
Ik begrijp natuurlijk wel dat alles officieel moet om ook die stappen te nemen in het leven. En dan blijft er van die 150 euro per uur maar de helft over. Akkoord met je. En de meeste dames doen het werk ook niet heel hun carriere, althans niet full time. Daarom hoop ik maar dat ze allemaal een backup plan hebben. Of een werk daarnaast dat ze kunnen combineren met sekswerker te zijn.
Van die €140 blijft maar €61/62 over. Nog niet eens de helft als je in een huis werkt.

Even gewoon dat er een duidelijk beeld is voor iedereen die denkt dat wij honderen euros per uur verdienen
 
ik heb op zich ook geen moeite met de verdienste van de dames, wel met al die charlatans die een graantje willen mee pikken van de verdienste van de dames, de zogenaamde "bookers "
Hoewel ik wel vind dat de verdienste ten opzichten met andere beroepen een beetje scheef is.
Die scheefheid komt hem vooral uit hoe scheef dit beroep word behandeld vergeleken andere beroepen.
We hebben geen enkele sociale zekerheden en worden nogsteeds niet erkent behandeld en beschermd zo als andere beroepen dat wel worden. Daar betaal je voor.
 
Van die €140 blijft maar €61/62 over. Nog niet eens de helft als je in een huis werkt.

Even gewoon dat er een duidelijk beeld is voor iedereen die denkt dat wij honderen euros per uur verdienen
Nee , idd. Als je alles officieel doet. En ik snap ook wel dat je in het zwart naast het risico ook gewoon met je hopen geld moeilijk weggeraakt. Voor dagelijkse uitgaven, kledij en kleine luxe lukt dat nog maar vanaf je vastgoed, auto's ed wil kopen zal je idd toch moeten zien dat je een officieel inkomen hebt.
Of je kan een opleiding volgen, en dan een zaak opstarten mbt die opleiding maar gewoon een deel van je geld dat je verdiend als sekswerker daar insteken.
Maar officieel is dus op lange termijn altijd een beter idee
 
Van die €140 blijft maar €61/62 over. Nog niet eens de helft als je in een huis werkt.

Even gewoon dat er een duidelijk beeld is voor iedereen die denkt dat wij honderen euros per uur verdienen

Weet je wat ik dan niet snap. Ga gewoon thuisontvangst doen en vraag €100/120 per uur. Klanten blij, want goed geprijsd, jij blij want veel klantjes en meer centjes.

Helaas word je tegenwoordig achterin het varkenskot nog €150 per uur aangeslagen.
 
Weet je wat ik dan niet snap. Ga gewoon thuisontvangst doen en vraag €100/120 per uur. Klanten blij, want goed geprijsd, jij blij want veel klantjes en meer centjes.

Helaas word je tegenwoordig achterin het varkenskot nog €150 per uur aangeslagen.
Omdat in meeste steden thuisontvangst nog altijd iligaal is en je het risico loopt je woning te verliezen.
 
Overgewicht kan wel degelijk een oorzaak van cellulitis, net als roken en te weinig lichaamsbeweging.

Wellicht kan je nog wat opsteken van onderstaande info ;)

Kan een oorzaak zijn idd maar zie genoeg dames in de sportschool met cellulitis inclusief ik zelf die een prima bmi hebben verder en gezond leven. Denk dat alle insta filters wellicht anders doen vermoeden maar een zeer groot deel van de vrouwen heeft cellulitis.
Had zelf ook liever een super strak huidje gehad maar heb er gelukkig nog niemand over horen klagen, behalve ik zelf dan😆
 
Kan een oorzaak zijn idd maar zie genoeg dames in de sportschool met cellulitis inclusief ik zelf die een prima bmi hebben verder en gezond leven. Denk dat alle insta filters wellicht anders doen vermoeden maar een zeer groot deel van de vrouwen heeft cellulitis.
Had zelf ook liever een super strak huidje gehad maar heb er gelukkig nog niemand over horen klagen, behalve ik zelf dan😆
Ik zag daarstraks in de sportschool een meisje met een kont waar ik helemaal in kon verdwijnen. Ze sportte er werkelijk haar ziel af. leuk om te zien. En was ze niet piepjong geweest had ik zeker verliefd kunnen worden op dat lieflijke gezicht. Ik schat zeker in dat ze een kilo of 85-90 woog voor 1m70. Ver van mijn normale type. En toch.....wauw. Om maar te zeggen dat uitstraling belangrijker is.
 
Kan een oorzaak zijn idd maar zie genoeg dames in de sportschool met cellulitis inclusief ik zelf die een prima bmi hebben verder en gezond leven. Denk dat alle insta filters wellicht anders doen vermoeden maar een zeer groot deel van de vrouwen heeft cellulitis.
Had zelf ook liever een super strak huidje gehad maar heb er gelukkig nog niemand over horen klagen, behalve ik zelf dan😆
Wat mij wel op valt, is dat ik het vaker zie bij dames, die een maatje meer hebben en wat ouder zijn. Of het moet bij wat dikkere dames, meer opvallen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan