Dames die hun marktwaarde niet kennen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wij zijn de klanten en hebben veel te zeggen wij betalen ze en door ons verdienen ze geld. Zou jij een lelijke dame 200 euro willen betalen terwijl ze eigenlijk maar 100 waard is nee toch, voor mij is zo'n dame mijn geld niet waard en kent zij haar marktwaarde niet. Uiterlijk speelt wel degelijk een belangrijk rol bij het uitkiezen van een dvp daar kijken we eerst naar en als ze haar uiterlijk niet mee heeft dan vind ik dat ze geen 200 hoort te vragen. Dat is wat ik bedoel met je marktwaarde niet kennen. En natuurlijk is service ook belangrijk maar het begint eerst bij uiterlijk laten we dat niet vergeten. Ik zie soms oudere dames midden 40 met een hangbuik die nog denken dat ze een jaar of 20 zijn en dat ze de hoofdprijs verdienen. Maar de omgekeerde is ook waar er zijn dames die hun marktwaarde wel kennen en die minder vragen omdat ze niet kunnen concurreren met de knappere dames, die snappen het.
Er is voor alles een markt. Als zo een dame dat bedrag vraagt, zal ze voor haar zoveel waard zijn. En zijn er die dat willen betalen ook waarschijnlijk. De stelling van wie betaalt heeft veel te zeggen, vind ik overdreven. De dames kunnen stoppen en een andere job kiezen. En als alle dames stoppen, hebben wij geen hobby meer. Wij wandelaars moeten juist content zijn, dat er dames zijn die deze diensten aanbieden.
Dit is een eindeloze en nutteloze discusie. Je zegt zelf die dame is jouw geld niet waard. Maar voor iemand anders kan dit wel zijn. Als een dame niet knap genoeg is en te duur is voor u. Ga er gewoon niet bij.
En we zullen allemaal selecteren op uiterlijk en prijs. Maar hoe de ervaring bij een dame was, zal bij iedereen verschillen.
 
en als een dame geen mooi uiterlijk heeft dan is ze bij voorbaat kansloos
Niet als je op girlsreview.nl of op anderen websites je huiswerk doet.

In Duisburg (Vulkan) zit Elena. Elena is waarlijk niet mooi, regelrecht dik, en ook niet echt een prettig gezicht. Maar ze is bij mij nog steeds in de top-10. Wat voor een feest. Alles kan, alles mag, en dat ook nog voor een zacht prijsje.

Dus haar marktwaarde was hoger, want meer service, maar de markt (Vulkan) liet maar weinig toe.
 
Eigenlijk heb ik wat moeite met "marktwaarde". Je spreekt af met een dame, je wéét wat ze vraagt, dan betaal je dat. Wil je dat niet betalen? Spreek dan niet af.

Dat wil niet zeggen dat ik nooit heb gehad dat ik heb afgesproken met een dame, en bij binnen komen een dame anders was dan ik me had voorgesteld. Maar in bijna alle gevallen heb ik een leuk bezoek gehad, en méér dan één dame behoort tot mijn favorieten.

Advertentiesites ... het is allemaal zo'n vleeskeuring. Je zou soms bijna vergeten dat er een mens van vlees en bloed achter zo'n advertentie zit. Daar moet je echt doorheen prikken.
 
Niet als je op girlsreview.nl of op anderen websites je huiswerk doet.

In Duisburg (Vulkan) zit Elena. Elena is waarlijk niet mooi, regelrecht dik, en ook niet echt een prettig gezicht. Maar ze is bij mij nog steeds in de top-10. Wat voor een feest. Alles kan, alles mag, en dat ook nog voor een zacht prijsje.

Dus haar marktwaarde was hoger, want meer service, maar de markt (Vulkan) liet maar weinig toe.
Al die lelijke dames waar ik seks mee heb gehad ben ik allang vergeten, heb gelukkig nooit de hoofdprijs voor moeten betalen. Maar de knappe dames zal ik nooit vergeten heb nog steeds fijne herinneringen aan en dat is wat bij mij telt.😉
 
Eigenlijk heb ik wat moeite met "marktwaarde". Je spreekt af met een dame, je wéét wat ze vraagt, dan betaal je dat. Wil je dat niet betalen? Spreek dan niet af.

Dat wil niet zeggen dat ik nooit heb gehad dat ik heb afgesproken met een dame, en bij binnen komen een dame anders was dan ik me had voorgesteld. Maar in bijna alle gevallen heb ik een leuk bezoek gehad, en méér dan één dame behoort tot mijn favorieten.

Advertentiesites ... het is allemaal zo'n vleeskeuring. Je zou soms bijna vergeten dat er een mens van vlees en bloed achter zo'n advertentie zit. Daar moet je echt doorheen prikken.
Zeer mooi verwoord 👍respecteer de tarieven en bezie de dames niet enkel als een object. Maar respecteer haar ook als persoon. Dat geeft een geweldige sfeer op een date voor zowel de wandelaar als de dame in kwestie.
 
Eigenlijk heb ik wat moeite met "marktwaarde". Je spreekt af met een dame, je wéét wat ze vraagt, dan betaal je dat. Wil je dat niet betalen? Spreek dan niet af.

Dat wil niet zeggen dat ik nooit heb gehad dat ik heb afgesproken met een dame, en bij binnen komen een dame anders was dan ik me had voorgesteld. Maar in bijna alle gevallen heb ik een leuk bezoek gehad, en méér dan één dame behoort tot mijn favorieten.

Advertentiesites ... het is allemaal zo'n vleeskeuring. Je zou soms bijna vergeten dat er een mens van vlees en bloed achter zo'n advertentie zit. Daar moet je echt doorheen prikken.

Als je een schilder inhuurt die 33% meer vraagt dan een andere schilder mag je verwachten dat die duurdere schilder ook beter werk aflevert?
Goedkoop = duurkoop enzo...

Bij de DVPs merk je echter dat goedkoop zeker niet altijd duurkoop is en er ook behoorlijk wat vrouwen zijn die 200e+ vragen maar feitelijk hele beroerde schilders zijn... ;)
 
Niet als je op girlsreview.nl of op anderen websites je huiswerk doet.

In Duisburg (Vulkan) zit Elena. Elena is waarlijk niet mooi, regelrecht dik, en ook niet echt een prettig gezicht. Maar ze is bij mij nog steeds in de top-10. Wat voor een feest. Alles kan, alles mag, en dat ook nog voor een zacht prijsje.

Dus haar marktwaarde was hoger, want meer service, maar de markt (Vulkan) liet maar weinig toe.
Serieuze vraag: hoe krijg je 'm in godsnaam omhoog voor iemand die je echt niet mooi vindt? Ik snap daar niks van. Hoe kun je seks hebben met iemand die je niet eens aantrekkelijk vindt? Ze heeft niet eens "een prettig gezicht"...
 
Zeer mooi verwoord 👍respecteer de tarieven en bezie de dames niet enkel als een object. Maar respecteer haar ook als persoon. Dat geeft een geweldige sfeer op een date voor zowel de wandelaar als de dame in kwestie.
Er zijn veel dames die dit appreciëren ook. Zorgt ook voor een betere sfeer, zoals je zegt. Sommige dames vinden het ook eens leuk om als een gewoon persoon behandeld te worden.
 
Als je een schilder inhuurt die 33% meer vraagt dan een andere schilder mag je verwachten dat die duurdere schilder ook beter werk aflevert?
Goedkoop = duurkoop enzo...

Bij de DVPs merk je echter dat goedkoop zeker niet altijd duurkoop is en er ook behoorlijk wat vrouwen zijn die 200e+ vragen maar feitelijk hele beroerde schilders zijn... ;)
Of ze kan schilderen zal me een zorg zijn eerlijk gezegd
 
Wie van ons wandelaars is er niet dol op lingerie?
Ik , ik heb er helemaal niets mee
Het is niet zo dat ik het een afknapper vind of zo of speciaal selecteer op dames die het bij gewone kleding houden , maar het windt me totaal niet op
Een vrouw die gewoon sexy er uit ziet in normale kleding vind ik veel spannender
 
Ik , ik heb er helemaal niets mee.
Vrijwel hetzelfde. Vind het veel leuker als het kadootje zo ingepakt is dat je nog niet precies weet wat er in zit.

Met lingerie blijft er zo weinig te raden over en dan is die vaak ook nog eens binnen vijf seconden uit als je op de kamer bent.

Keer een dame bij een huis die zelf ook net binnen was gekomen en nog in haar gewone kloffie rondliep. Zo samen naar de kamer gegaan. Dat uitpakken was een heel leuke extra.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan