Dames die je eerst berichten sturen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Paardje

Wandelaar
42
18/04/22
10
1
Ik heb 2 dames die altijd eerst sturen om met mij betaalde sex te hebben. Is dit normaal? Of ben ik gewoon iemand makkelijk om geld van los te krijgen? Ik dacht bij tweede dame dat ze bedoelde dat ze me gewoon wilde ontmoeten. Ze lokte me en daarna als ik daar was zij ze eerst betalen. Ze kon wel eerst is zeggen breng geld mee. Natuurlijk heb ik betaald om dat mijn goesting groot was. Maar om het terug kort te maken. Gebeurt dit bij andere ook? Ik heb gehoord van een dame dat nog andere dat doen.
 
Ik heb wel eens "hi, I'm back" berichtjes gehad als een dame van vakantie terugkwam.
Maar ik vat dat niet op als een uitnodiging om direct langs te komen, meer als een servicemededeling.
Ik ga er ook van uit dat iedereen in haar telefoon op dat moment hetzelfde bericht krijgt.
 
Ik heb het met drie verschillende dames waar ik regelmatig mee afsprak vaak meegemaakt.
Als ze beschikbaar waren dat ik een appje kreeg of ik zin had die dag af te spreken.
Kon dat altijd wel waarderen. Gewoon kort, netjes en vriendelijk.
Vaak genoeg op ingegaan 😊
 
Ik wandel vooral naar privehuizen en massagesalons. Meestal heb je dan geen nummers van elkaar. Een enkele vaste dvp wil wel rechtstreeks benaderd worden voor een afspraak. Niet prive thuis, maar gewoon op haar werkplek en zij regelt het dan met gastvrouw. Handig voor als je wil komen op 1 dag dat ze niet ingeroosterd is en zij toch wil en kan komen. Maar initiatief voor afspraak en zeker een datum is meestal van mij uitgegaan. Hoogstens een algemeen vraagje "wanneer zie ik je weer" als het langer geleden is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan